مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری دوره‌های انسجام مسئولین پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: دوره‌های انسجام مسئولین پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۷۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

حجت احسان‌منش، مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبر نگار بسیج در زاهدان گفت: دوره‌های انسجام مسئولین پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی با تشریح هدف برگزاری این دوره‌ها عنوان کرد: ارتباط چهره به چهره، بیان رویکرد‌های پژوهش و فناوری، تشریح مسئله یابی، شبکه‌سازی در دانشگاه‌ها و رسیدن به فهم مشترک از مسائل استان اهم اهداف برگزاری این دوره‌ها بوده است.

احسان‌منش اظهار داشت: این دوره در شهرستان‌های زاهدان و زابل به انجام رسید و در حال بررسی شرایط در ایرانشهر و چابهار هستیم تا بتوانیم چنین دوره‌هایی را در جنوب استان نیز سامان دهیم.

وی افزود: فرایند آموزش و توانمندسازی به دوره‌های حضوری ختم نخواهد شد؛ کمااینکه سیر مطالعاتی در حوزه پژوهش و فناوری از ابتدای سال آغاز شده و همچنان ادامه دارد؛ ضمنا ارتباط مداوم با مسئولین پژوهش و فناوری و رصد و پایش فعالیت آنان در اولویت امور قرار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار