خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم زکریا شیری پیامی به شرح زیر صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۸۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم زکریا شیری پیامی به شرح زیر صادر کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
«فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ ﴿۱۷۰ ، آل‌عمران﴾»

در حالى که خدا به آنچه از بخشش و احسان خود به آنان عطا کرده شادمانند، و براى کسانى که از پى ایشانند و هنوز به آنان نپیوسته اند [و سرانجام به شرف شهادت نایل مى شوند] شادى مى کنند، که نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى شوند.

الحمدالله چشم انتظاری خانواده و همرزمان زکریا شیری به پایان رسید و خبر بازگشت پیکر پاک این شهید معزز، دوباره یاد شهادت را در شهر و دیار شهید پرور قزوین زنده کرد.

پاسداری که در طول خدمت مقدس خود در تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج)، صادقانه خدمت کرد و سرانجام در دفاع از حرم اهل بیت و جبهه مقاومت ، جام شهادت را نوشید و اکنون بعد از گذشت ۵ سال دوری به وطن و دیار خود بازگشت ،مصداق السابقون بود فلذا مقرب درگاه الهی هم شد.

یکی از مصادیق پیام شهیدان برای امروز ما درباره گرایش پیدا نکردن به دشمن است، «اگر این پیامها را بشنویم، دیگر این گرایش به شرق و به غرب و به دشمن و به کفر و الحاد و مانند اینها، از بین ما رخت بر خواهد بست.»

«هرجا شهادتی اتّفاق افتاد، در پی آن ، افتخار خانواده‌ی شهید بود، احساس عزّت بازماندگان شهید بود، هیجان و ابتهاج معنوی و روحیّه‌ی مضاعف در مردم بود و تأثیرات اجتماعی فراوان [داشت.]»

مهم این است که بدانیم شهدا «تا هستند، جانشان و تنشان و حرکت مادّی‌شان در خدمت اسلام و در خدمت جامعه‌ی اسلامی است، وقتی میروند، معنویّتشان، صدایشان تازه بعد از رفتن طنین انداز میشود. لسان شهدا بعد از شهید شدن باز می گردد، با مردم سخن می گویند.»

اینجانب و همرزمان آن شهید بزرگوار ضمن وفاداری به آرمان های شهدا، محضر خانواده معزز شهید پیمان می بندیم خالصانه برای پیمودن این مسیر پر رهرو از بذل جان دریغ نخواهیم نمود.

سرهنگ پاسدار مهرداد افروزی
فرمانده تیپ۸۲حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها