خبرهای داغ:
معاون امور وابستگان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۹۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون امور وابستگان و  وابستگان سپاه حضرت جوادالائمه در جلسه دیدار شورای هماهنگی کانون های وابستگان نیروهای مسلح در استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه بیش از ۶۰ مصوبه و برنامه های ارزشمند و اثرگذار در سطح کانون انجام شده است، افزود: در مجموعه وابستگان چند مسئله و چند مشکل عمده در این مجموعه وجود دارد که درصدد رفع آنها هستیم، اول در بحث وضعیت حقوق و بحث همسان سازی حقوق های افراد بود که همسان سازی انجام شد که در این وضعیت اقتصادی و تورم مشکل گشای خانواده ها شده است.


محمد رضا شجاع تصریح کرد:در حال حاضر در این وضعیت اقتصادی معیشت و رفاه، آرامش بخشی و وضعیت سلامت روانی جسمانی در مجموعه وابستگان هدف اصلی ما است که در پنج معاونت شامل معاونت خدمات، معاونت فرهنگی،معاونت اداری و توانمندسازی و ورزشی دنبال می شود. اکنون یک معاونت جدید با عنوان معاونت تداوم رسالت پاسداری نیز به مجموعه افزوده شده است.


معاون امور وابستگان و و پیشکسوتان  سپاه حضرت جواد الائمه در خراسان شمالی افزود: بحث سلامت مجموعه وابستگان یکی از هدف های این مجموعه است که باید یک تغییر اساسی در این زمینه ایجاد شود تا تمام نیاز های این افراد در زمینه های سلامتی رفع شود.


شجاع ادامه داد: امروزه ۶۰ برابر هزینه ورزش در زمینه سلامت انجام می شود که نیاز است تا توجه ویژه به بحث ورزش انجام شود.

سرهنگ شجاع گفت: دغدغه دیگر ما بحث اشتغال فرزندان مجموعه وابستگان است که در حال حاضر تقریبا جمعیت کل وابستگان بیش از 25هزار نفر در استان است که نیاز است تا یک نگاه ویژه به بحث اشتغال آنها داشته باشیم  بسیاری از فرزندان  این عزیزان با مدارک و درجات عالی تحصیلی بیکار هستند و در این بخش باید کاری کنیم.


محمدرضا شجاع در پایان گفت: سومین دغدغه ما  در بحث معیشت و رفاه این خانواده ها است و می طلبد تا در این زمینه توجه بیشتر و خدمات فراگیر و در خور شان برای این عزیزان انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها