آغاز به کار اولین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)

جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) با نگاهی راهبردی و عمیق در راستای پیشبرد رسالت‌های ذاتی این آستان مقدس در گسترش معارف ناب رضوی آغاز به کار نموده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۵۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ اولین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با اهدافی چون گسترش و ترویج آموزه‌ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای در حوزه معارف رضوی در حال برگزاری می باشد.

محور‌های موضوعی جشنواره شامل ۱. سیره رضوی: تبیین و بررسی نمود‌های مختلف فرهنگ و آموزه‌های سیره وجود مبارک حضرت امام رضا (ع) در محصولات رسانه‌ای با تأکید بر بررسی نسبت مفاهیم بنیادین و مسائل روز با آموزه‌های رضوی به ویژه در حوزه انقلاب اسلامی، جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت ؛ ۲. زائر و زیارت رضوی: تبیین، تجلیل و نمایش آثار و برکات زیارت امام رضا (علیه السلام) در زائرانی که به اشکال مختلف حضوری و غیر حضوری (زیارت از بعید) با بارگاه منور رضوی ارتباط برقرار می‌کنند با تأکید بر پویش جهانی چهارشنبه‌های امام رضایی و زائران غیرایرانی؛ ۳. وقف و نذر رضوی: بررسی آثار و برکات موقوفات و نذورات به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام و ترویج سنت حسنه وقف و نذر در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران و نیازمندان به نام مبارک امام رضا(ع) ؛ ۴. خدمت رضوی: تبیین و بررسی مفهوم خدمت کریمانه در سیره رضوی و بررسی نمود‌های عینی آن در عرصه‌های مختلف خدمات آستان قدس رضوی در کنار ترویج خدمت کریمانه به نیازمندان به نام مبارک امام رضا (ع) می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها