رئیس بسیج اصناف استان البرز گفت: با توجه به افزایش قیمت بسیاری از اقلام، بسیج اصناف استان برای نظارت و کنترل گران‌فروشی برنامه‌های مدونی را اجرا می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۰۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی ترکاشوند درباره فعالیت‌های بسیج اصناف در استان البرز اظهار داشت: اصناف و بازاریان استان البرز در مواقع و بحران‌های مختلف در کنار مردم بوده و برای رفع آن فعالیت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه "در جریان شیوع بیماری کرونا اصناف استان علیرغم آسیب‌های اقتصادی که به آنها وارد شد در رزمایش مواسات و همدلی در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری شرکت کردند" افزود: کمک‌های خوبی از سوی اصناف استان البرز به نیازمندان شد.

رئیس بسیج اصناف استان البرز با اشاره به اینکه "65 صنف در استان البرز فعال هستند" بیان کرد:  تمامی این صنوف عضو بسیج اصناف هستند.

ترکاشوند با عنوان اینکه "در حال حاضر با افزایش قیمت‌ها در بسیار اقلام روبرو هستیم" تصریح کرد: بسیج اصناف در کمیسیون تنظیم بازار استان عضو است و تلاش می‌کند تا بتواند با کمک به تصمیم‌گیری‌ها بتواند تا حد زیادی از گران‌فروشی پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه "بسیج اصناف استان البرز برای کنترل گران فروشی به میدان می‌آید" خاطرنشان کرد: در این راستا نظارت‌های مختلفی از بازار انجام می‌شود، مردم در صورت مشاهده گران‌فروشی تخلفات را به ما اطلاع دهند.

رئیس بسیج اصناف استان البرز با اشاره به اینکه "روزانه بیش از یک میلیون ماسک در استان البرز توسط اصناف تولید می‌شود" گفت: تولیدات این ملزومات مبارزه با ویروس کرونا کمتر از مبلغ مصوب توزیع می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها