آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس

بانک گردشگری حامی اصلی تیم پرسپولیس تهران به پاس سال‌ها حمایت هواداران این باشگاه و قدردانی از حضور آن‌ها در میادین مختلف از خدمت ویژه کارت هواداری رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۱۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، بانک گردشگری حامی اصلی تیم پرسپولیس تهران به پاس سال‌ها حمایت هواداران این باشگاه و قدردانی از حضور آن‌ها در میادین مختلف از خدمت ویژه کارت هواداری رونمایی کرد.
طرفداران و هواداران تیم توانمند و غرورآفرین پرسپولیس که در سال های متمادی حمایت خود را از تیم و نام پرسپولیس دریغ نکرده‌اند، می‌توانند از این پس از امکانات و شرایط ویژه‌ی باشگاه و کارت هواداری پرسپولیس در سه سطح "هوادار"، "حامی" و "دوآتیشه" بهره‌مند شوند.
پس از صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا که موجی از شادی و خرسندی عمومی و ملی را در برداشت؛ بانک گردشگری نیز با همراهی باشگاه محبوب پرسپولیس به پاس همراهی میلیون ها طرفدار پرسپولیس از کارت هواداری این باشگاه رونمایی کرد.
عموم هموطنان و علاقه‌مندان می‌توانند اخبار مربوط به رونمایی از کارت‌ هواداری پرسپولیس، خدمات قابل ارائه کارت و غیره را از صفحه اینستاگرام بانک گردشگری به آدرس tourism.bank و وب‌سایت این بانک به نشانی tourismbank.ir دنبال کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار