مدیر هماهنگي و نظارت بر توليد شرکت ملی گاز ایران از برنامه تعميرات اساسي پالايشگاه‌ها و تحویل دو پالايشگاه جديد از شرکت نفت و گاز پارس به مجموعه پارس جنوبي خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۳۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي شركت ملي گاز ايران، مسعود زردويان، با بیان این مطلب، در خصوص تعمیرات و آمادگی زمستانی پالایشگاه‌ها گفت: مطابق برنامه سالانه، از ابتدای سال جاری با ‌توجه به شرایط خاصی که در کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا حاکم شده، برنامه‌های ویژه‌اي را برای انجام تعمیرات اساسی و فعالیت‌هاي پیش‌بینی شده در نظر گرفتیم.

وي در ادامه افزود: برنامه تعمیرات اساسی که بنا بود از نیمه فروردین ماه شروع شود، به اول اردیبهشت ماه موکول شد و تا ابتدای آبان ماه سال جاری ادامه دارد و با اقداماتي كه انجام شده براي توليد گاز در فصل زمستان آمادگي كامل داريم.

زردويان با اشاره به اينكه با شيوع ويروس كرونا در سال جديد شرايط خاصي براي تعميرات اساسي در نظر گرفته شد و نتايج خوبي داشت، ادامه داد: در سال جاری، با توجه به برنامه تحویل دو پالایشگاه جدید به مجموعه تولیدی کشور در فازهای 13، 22 و  24 مجموعه پارس جنوبی، این مهم حدود 10 درصد ظرفیت فرآورش گاز را در این مجموعه افزایش داد که ان‌شاءالله در پایان سال جاری از آن بهره‌مند می‌شویم.

وی در پايان با اشاره به افزایش حدود 10 درصدی میزان فرآورش، تصریح کرد: اکنون فرآورش گاز به بالاتر از یک میلیارد مترمکعب رسیده است.

 

 

ارسال نظرات