خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس طی ۷ ماهه امسال، ۷۴۲ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ۱۰۱ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۷۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، در جمع خبرنگاران گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فارس طی ۷ ماهه امسال ۷۴۲ میلیارد و ۹۲۹ میلیون و ۱۰۱ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۶ هزار و ۳۳۲ نفر حامی نیکوکار در استان از ۲۵ هزار و ۱۷۳ نفر فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند که از این تعداد ۹ هزار و ۶۸۴ فرزند طرح اکرام ایتام و مابقی از فرزندان محسنین هستند.

بذرافشان همچنین میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۷ ماهه امسال ۴ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۱۳۳ ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت میزان سرانه پرداختی هر حامی نیز ۹۹۸ هزار و ۱۲۶ ریال بوده است و درآمد کل طرح اکرام نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲ درصد رشد داشته است.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان یادآور شد: این سازمان برای حمایت و كمك‌رسانی به ایتام و فرزندان نیازمند طرح‌های مختلفی را در طول سال اجرا می‌كند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها