مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از اجرای طرح «آمران سلامت» در استان خبر داد و گفت: در راستای طرح آمران سلامت ۵۰ پایگاه در استان لرستان مستقر شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۹۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، صارم رضایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان، امروز، در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «آمران سلامت» در راستای مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا با استمداد از جلب مشارکت‌های اجتماعی، تذکر لسانی و نیز دعوت از عموم مردم مبنی‌بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خبر داد.

وی افزود: چادر پایگاه‌های آمران سلامت در سطح شهرستان‌های استان لرستان طی روز گذشته برپا شده‌ است.

رضایی در تشریح رسالت این طرح بیان کرد: در راستای طرح آمران سلامت ۵۰ پایگاه در استان لرستان مستقر شده‌اند و در هر پایگاه سه نفر از اعضای جوانان و داوطلبان حضور خواهند داشت، به‌نحوی‌که این افراد علاوه‌بر ارائه آموزش برای مردمی که اطلاعات کافی در خصوص بیماری کرونا ندارند، به عابرینی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تذکر می‌دهند و نیز به افرادی که فاقد ماسک هستند، ماسک اهدا خواهند کرد. 

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا، تلاش جمعیت هلال احمر بر کاهش ابتلای هم‌استانی‌ها را جدی دانست و افزود: امید است با تلاش شبانه‌روزی این مجموعه در کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر هم‌نوعان‌مان تأثیرگذار باشیم و بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه دهیم.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌بر ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، اظهار کرد: طرح آمران سلامت هم‌زمان در سراسر کشور از پنجم تا پانزدهم آبان ماه اجرا خواهد کرد که در این طرح بیش‌از ۱۳ هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب هلال احمر در چهار هزار و ۳۰۰ پایگاه فعالیت می‎کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات