جلسه اتحاديه مديران عامل آرامستانهاي سراسر كشور در شهر آمل با حضور مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و مدیران عامل سازمان آرامستان کلانشهرهای کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۵۳۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹

در این جلسه که با حضور مديران عامل ارامستانهاي مشهد ، اردبيل ، اروميه ، امل ، اسلامشهر ، شهر قدس ، البرز،  ساوه و خوی برگزار شد ، در خصوص آخرين تمهيدات و اقدامات و پيشگيريهاي لازم در بحران كرونا بحث و تبادل نظر شد.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در این جلسه با اشاره به اهمیت همکاری مردم در مدیریت بحران گفت: ما در بهشت زهرای تهران به مردم توصیه کردیم صرفا برای تدفین اموات به آرامستان مراجعه کنند و تا کنون مردم هم همکاری کردند.

 مديرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به شرایط فوق قرمز شیوع ویروس کرونا در اکثر کلان شهرها ، گفت:توصیه ما در این شرایط به مردم این است که صرفا برای تدفین اموات به آرامستان ها  بیایند و در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا با مدیریت شهری همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط بهشت زهرای تهران روزانه ۲۰۰ متوفی معمولی و تعداد قابل توجهی هم متوفی کرونایی به سازمان بهشت زهرا (س) وارد می شود، افزود: اگر در کنار هر متوفی فقط ۱۰ نفر به این سازمان مراجعه کنند عدد بالایی می شود. پس این موضوع همکاری و مشارکت شهروندان را طلب میکنید.

وی با اشاره به اینکه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) ۲۵۰ روز است که در بحران هستند،خاطر نشان کرد: تمامی اماکن سازمان بهشت زهرا(س)  روزانه چندین مرتبه ضدعفونی می شوند و همچنین دفن اموات کرونایی نیز با رعایت کامل پروتکل ها و تکریم حداکثری خانواده ها انجام میشود.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد:  بهشت زهرا(س) به لحاظ معنوي و مادي در كنار ساير آرامستانهاي كشور در بحران كرونا خواهد بود

ارسال نظرات