با افتتاح و احیای 200 کارگاه تولید نوشت‌افزار ایرانی اسلامی توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، 2 هزار فرصت شغلی در این صنعت ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۵۸۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
 
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازروابط عمومی بنیاد برکت، امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت با اعلام این خبر اظهار داشت: بنیاد برکت برای افتتاح، احیا و حمایت از 200 کارگاه تولید نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، 400 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است. این میزان سرمایه‌گذاری، تولید 800 هزار جامدادی و 700 هزار کیف و کوله را در این کارگاه‌ها به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: افتتاح و احیای این تعداد کارگاه تولیدی، علاوه بر رونق تولید نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و اختصاص سهم بیشتری از بازار به محصولات تولید داخل، باعث فراهم آمدن فرصت‌های کسب و کار برای 2 هزار نفر شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از 3 سال گذشته در قالب پویش «مشق احسان» به حوزه نوشت‌افزار ورود کرده و باعث تحول در این حوزه شده است.

مدنی با اشاره به خریداری و توزیع یک میلیون بسته نوشت‌افزار ایرانی اسلامی میان دانش‌آموزان مناطق محروم خاطرنشان کرد: مقرر شد که بنیاد برکت نیز با افتتاح، احیا و حمایت از واحدها و کارگاه‌های تولیدی نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به این حوزه ورود جدی داشته باشد.

 

ارسال نظرات