خبرهای داغ:
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: استکبار جهانی تلاش دارد تا در جنگ نرم، با استفاده از فضای مجازی به اهداف شوم خود برسد.
کد خبر: ۹۲۸۸۶۱۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در دیدار با مسؤولان بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان شاهرود، با گرامیداشت ایام ماه ربیع‌الاول و هفته بسیج دانش‌آموزی، با بیان اینکه امروز اهمیت فضای مجازی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا دوچندان شده است، افزود: استکبار جهانی تمرکز خود را روی جمهوری اسلامی ایران قرار داده؛ چراکه ایران مقتدر مقابل آن‌ها ایستاده و برای همین تلاش دارند تا در جنگ نرم، با استفاده از فضای مجازی به اهداف شوم خود برسند.
وی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و حمایت رئیس‌جمهور این کشور از این اقدام گفت: فرانسه سال‌هاست که استقلال سیاسی ندارد و وابسته به آمریکاست و نقش پلیس بد یا خوب را در جهان ایفا می‌کند؛ امروز هم این اتفاقات منشأ از آمریکا می‌گیرد و آن‌ها فقط مجری اهداف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هستند.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای برنامه‌های بسیج و سپاه و گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، بر لزوم توجه به هدفمند بودن برنامه‌ها و اثرگذاری آن‌ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی تأکید کرد.
سلیمانی معرفت‌افزایی در مقابله با تمهیدات نرم دشمنان را یادآور شد و افزود: امروز باید بسیار هوشمند و دقیق عمل و با استفاده از همه ابزار‌های موجود در راستای ارتقای معرفت و بصیرت دانش‌آموزان تلاش کرد.
در این نشست، سرگرد علی احمدی فرمانده حوزه و حجت‌الاسلام جواد ملاابراهیمی مدیر عقیدتی نظارت حوزه ایمان شاهرود نیز به ارائه گزارشی از اقدامات خود پرداختند.
در پایان این نشست که مسؤولان نظارت و بازرسی و عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند، حکم مسؤولیت مدیر عقیدتی نظارت بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان شاهرود نیز به او اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها