سومین جشنواره نیرو و رسانه با شعار محوری "رسانه و ارزش آب و انرژی" برای خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در زمینه نیرو و غیره توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۶۹۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان زنجان، سومین جشنواره نیرو و رسانه با شعار محوری "رسانه و ارزش آب و انرژی" برای خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در زمینه نیرو و غیره توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

 

این دوره از جشنواره با هدف اطلاع‌رساني و آگاهي بخشي درباره ارزش ذاتی، اجتماعی و اقتصادی آب و انرژی، مشارکت رسانه و شبکه‌هاي اجتماعي در موضوع ارزش دادن به آب و انرژی به عنوان یک منبع مشترک و ارزشمند و بررسي سیر تاریخی و  الگوهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط با ارزش آب و انرژی در ایران برگزار خواهد شد.

 

در فراخوان این جشنواره  محورهای مفهوم ارزش و ارتباط این مفهوم با حوزه‌های مختلف آب و انرژی، آب و کشاورزی، هم‌بست آب و انرژی و پایدارسازی منابع، تجربیات موفق در حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و انرژی، توانمندی‌ها و ابتکارات بخش‌های غیردولتی و مردم‌نهاد در حوزه‌ ارزش آب و انرژی و ارزش دادن به آب و انرژی؛ آمايش سرزمين و توسعه پایدار مورد توجه قرار گرفته است.

 

مديريت تأمين و مصرف آب، غذا و انرژي در شرايط تحریم و ارزش آب و انرژی و تغییر سبک زندگی و مصرف، تجربه‌های بین‌المللی در بخش ارزش آب و انرژی، تحلیل نگرش‌های مدیریت سنتی منابع آب و انرژی، بازار رقابتی آب و انرژی و شرایط ایجاد این بازار در کشور، ارزش آب و انرژی و مدیریت تقاضا و نقش آب و انرژی در جهش تولید و رونق اقتصادی از دیگر محورهای این جشنواره است.

 

بر این اساس، آثار ارسال شده در رشته‌های تیتر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گرافیک و صفحه آرایی و موشن گرافی، ويدئو (ويدئو ژورنال، اسلايد شو)، فتو تيتر در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) مورد داوری قرار خواهد گرفت.

 

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره ملی می‌توانند آثار خود را از 5 آبان تا 5 آذرماه سال جاری که آثار آن‌ها از اول فروردين ماه تا 31 مهرماه امسال در يكي از رسانه‌هاي رسمي، مكتوب، ديداري و شنيداري منشتر شده از طریق صفحه اختصاصی جشنواره در نشانی https://paven.ir ارسال کنند.

 

 

ارسال نظرات