خبرهای داغ:
قرارگاه حافظان سلامت اصفهان هیچ گونه اقدام سلبی و برخوردی ندارد و همه برنامه ها و اقدامات آموزشی و اغنایی است.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۲۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در جلسه تشکیل قرارگاه حافطان سلامت اصفهان اظهار کرد: قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در عرض ستاد کرونا استانی نبوده و مجری سیاست های ستاد کرونا و مجری برنامه ها در راستای پیشگیری، آموزش، فرهنگ سازی و هدایت و بکارگیری در مبارزه با بیماری کرونا نقش ایفا می کند و هیچگونه دخالتی در وظایف ستاد کرونا کشور و استان ندارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه این قرارگاه ظرفیت مردمی و توانمندی مردمی را در جهت هم افزایی به کار برده و یک لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: این قرارگاه هیچ گونه اقدام سلبی و برخوردی ندارد و همه برنامه ها و اقدامات آموزشی و اغنایی است.

وی افزود: این قرارگاه تلاش می کند با ظرفیت سازی جهت مشارکت مردم و همچنین با اقدامات خود به کادر درمان کمک کند که در چهار پارامتر زدن ماسک؛ رعایت دستورالعمل ها، فاصله گذاری اجتماعی و قطع کردن زنجیره انتقال بیماری انجام می شود.

فدا عنوان کرد: این قرارگاه در تمام مساجد سراسر استان حضور دارد و در مرحله اول با شروع در اماکن مطرح شهرستان ها اقدامات خود را رقم می زند.

مجتبی فدا با بیان اینکه این قرارگاه تشریفاتی نیست، ادامه داد: هر هفته این جلسه تشکیل خواهد شد و پیشرفت و اقدامات و موانع برررسی خواهد شد و شهرستان های موفق نیز تجلیل معرفی می شوند.

بزرگ ترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به روز ۱۳ آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: بزرگ ترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و خدمتی بهتر از ایجاد سلامت و آرامش برای مردم نیست.

فرمانده سپاه صاحب الزمان گفت: انتظار این است که با بکارگیری ظرفیت های مختلف با مشارکت مردم بتوانیم به سلامت و ارامش و معیشت مردم کمک‌کنیم

فدا خاطرنشان کرد: تجلیل و قدردانی از کادر درمانی نباید فراموش شود چرا که آن ها در این ایام نیاز به تقویت روحیه و نشاط دارند.

مجتبی فدا با اشاره به نقش پراهمیت بانوان در جامعه گفت: از ظرفیت خواهران در امر آموزش و اغناسازی در خانواده به خوبی باید استفاده شود؛ نتیجه اقدامات ما باید کاهش بیماران و بستری ها و فوت ها شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها