رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زابل از اقدامات وبرنامه‌های فرهنگی واجتماعی پلیس قدر دانی کرد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زابل گفت: نیروی انتظامی رویکردی فرهنگی اجتماعی وتعامل گرا دارد ودرگسترش فرهنگ انقلابی تلاش می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۵۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زابل با فرمانده انتظامی شهرستان زابل دیدار و گفت و گو کرد.

"جامعی" در این دیدار با تبریک گرامیداشت هفته ناجا، از اقدامات وبرنامه‌های فرهنگی واجتماعی پلیس قدردانی کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زابل افزود: این اقدامات مکمل طرح‌های انتظامی است و شهرستان زابل که دارای بافتی مذهبی می‌باشد واقوام مختلف در کنار هم از دیرباز زندگی مسالمت آمیزی داشته اند نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت مطلوب بسیار مهم وچشمگیر می‌باشد.

این مقام مسئول با اشاره به رضایتمندی مردم و مسئولین از عملکرد پلیس عنوان داشت: نیروی انتظامی رویکردی فرهنگی اجتماعی وتعامل گرا دارد ودرگسترش فرهنگ انقلابی تلاش می‌کند

همیاری و مشارکت سازمان‌ها با پلیس امنیت را به دنبال خواهد داشت

سرهنگ "احمدثمره حسینی" در این دیدارگفت: اجرای طرح‌های مشترک فرهنگی واجتماعی از اولویت‌های هردوسازمان درپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است وتقویت باور‌های مذهبی درمیان اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان بسیارمهم است وتوجه به تبلیغ مفاهیم عظیم قرآنی واسلامی پشتوانه‌ای محکم برای تداوم انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه همیاری و مشارکت سازمان‌های تاثیر گذار دولتی با نیروی انتظامی، عاملی مهم در رسیدن به امنیت است گفت:نیروی انتظامی با آمادگی و اقتدار و اتخاذ تدابیر لازم در تامین امنیت، حفظ و حراست از انقلاب ودستاورد‌های آن در میدان حاضر می‌باشد و باتلاش شبانه روزی وتقدیم شهداء در حفظ پرچم قرآن واهل بیت در این سرزمین پیشگام وهمراه سازمان‌های تاثیرگذار دولتی می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار