پایه‌های اقتصادی کشور تنها باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی محکم شود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: هر گاه به توان داخلی تکیه کرده ایم به پیشرفت و توسعه هم دست پیدا کردیم چرا که پایه‌های اقتصادی کشور تنها با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی محکم خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۷۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
به گزارش  خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صیح امروز در جلسه هیات اندیشه ورز که در سالن فرماندهی سنندج برگزار شد، اظهار داشت:: تفکر بسیجی باعث شد که نظام اسلامی شکل بگیرد لذا بیانیه گام دوم یک نقشه ۴۰ ساله راهبردی است که توسط مقام معظم رهبری برای داشتن آینده‌ی روشن تبیین شده است.

وی افزود: تجربیات چهل ساله اول انقلاب مانند اجرای عدالت، مبارزه با فساد، گسترش معنویت و اخلاق نشان داده است که باید زمینه تحقق این بیانیه در سطح جامعه در زوایای مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مهیا شود و برای به اجرا در آوردن این امر لازم است همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به وظایفشان، راهکار‌های مختلف تحقق آن را تدوین و به کار گیرند.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دستورالعملی علمی و عملی برای دستیابی به اهدافی روشن در زمینه‌های متعدد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که بند به بند آن چراغ راهی برای حرکت سریع‌تر و مطمئن‌تر پیش‌روی جوانان که مخاطبان اصلی‌اند، قرار داده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه عنوان داشت: نبود شایستگی‌های لازم در برخی از مدیران و اجازه فعالیت ندادن به جوانان توانمند وانقلابی می‌تواند مشکلات زیادی را به بار آورد و ما باید تلاش کنیم که در بهار ۱۳۴۰۰ با انتخاب یک دولت انقلابی و جهادی آینده‌ای روشن برای این کشور و انقلاب رقم بزنیم.

وی با بیان این که تجربه ثابت کرده هر گاه به توان داخلی تکیه کرده ایم به پیشرفت و توسعه هم دست پیدا کردیم، گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر علیرغم هشدار‌های داده شده، برخی مسؤولان بیشترین نگاهشان به بیرون و وعده‌های نسیه غربی‌ها بوده است که این بیشترین ضربه را به کشور وارد کرد.

سردار حسینی با بیان این که بسیاری از ظرفیت‌های اقتصادی کشور به دلیل نگاه مصرف گرایانه برخی مسؤولان به هدر می‌رود، گفت: پایه‌های اقتصادی کشور تنها باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی محکم شود.

در تمامی سطوح و لایه‌های بسیج از مشورت و تصمیمات هیئات به نحوه شایسته استفاده شود

در ادامه این جلسه خسرو مسعودی جانشین ستاد تخصصی بسیج سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه و یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و به بیان مقام معظم رهبری به عنوان کلید طلایی نظام در طول عمر با برکت خود در همه عرصه‌های مورد نیاز همواره نقش ارزنده بی بدیل و تاثیرگذار در همه زمینه‌ها به ویژه حفظ انقلاب و حفاظت و حراست از دستاورد‌های ارزشمند و عظیم این انقلاب را داشته است.

وی گفت:هیئت‌های اندیشه ورز به عنوان یکی از مجموعه‌های فکری و فرهنگی بسیج می‌تواند با تفکرات راهبردی و با تولید محتوای غنی و سازو کار‌های مناسب برای تحول بخشی درونی در بسیج و اثر بخشی بیرونی در سطح جامعه را فراهم نماید.

مسعودی در ادامه خاطر نشان کرد:با عنایت به اینکه بسیج صرفا با ظرفیت‌های سازمانی موجود بخصوص در بعد نیروی فکری و اندیشه ورزی به عنوان پشتوانه فکری بسیج از ضروریات کار بوده باید در تمامی سطوح و لایه‌های بسیج بتوان از مشورت و تصمیمات هیئات به نحوه شایسته بهره برد که قطعا در تقویت همه جانبه بسیج تاثیرات قابل توجهی خواهد گذاشت.

در پایان این جلسه هر کدام از اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات