خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: در مرحله نخست طرح کمک‌های مؤمنانه نزدیک به ۴ و‌ نیم میلیارد تومان توسط دانش‌آموزان جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۱۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، صبح امروز حسین رجب‌پور در نشست خبری اقشار بسیج استان اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی از ابتدای انقلاب در مدارس فعال بود است و اکنون در ۴ هزار مدرسه اصفهان نیز فعال است؛ در سال جاری با توجه به اتفاقات رخ داده برنامه‌های ویژه و متناسب با شرایط کرونا به مناسبت روز دانش‌آموز برنامه‌ریزی شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان تشریح کرد: سال‌های گذشته از ۱۵ مهر ماه تا ۱۵ اسفند ماه اعزام راهیان نور را داشتیم اما امسال به دلیل شرایط کرونایی، این برنامه به صورت برخط اجرا خواهد شد؛ البته مسابقه علمی «لیگ علمی پایا» نیز امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد، با توجه به حضور نخبگان فراوان در سطح استان، اصفهان در این مسابقات ۵ تیم خواهد داشت.

وی ادامه داد: نشست نخبگان بسیج دانش‌آموزی نیز در ایام روز دانش‌آموز برگزار خواهد شد، همچنین تجلیل از فرزندان شهدای کادر درمان به ویژه فرزندان محصل این عزیزان و همچنین دانش‌آموزانی که به دلیل ویروس کرونا یکی از عزیزان خود را از دست داده‌اند صورت خواهد گرفت، نیز در دستور کار قرار دارد.

رجب‌پور در پایان گفت: طرح «صعود» نیز از ۱۴ آبان با محوریت سیره زندگی حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد؛ در بحث محرومیت‌زدایی نیز بسیج دانش‌آموزی پیش قدم بوده است و در مرحله نخست طرح کمک‌های مؤمنانه نزدیک به ۴ و‌ نیم میلیارد تومان توسط دانش‌آموزان جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار