خبرهای داغ:

اجرای ۲۰ برنامه هفته بسیج دانش آموزی در دامغان

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حضرت مریم (س) شهرستان دامغان از اجرای بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۴۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
اجرای ۲۰ برنامه هفته بسیج دانش آموزی در دامغانخواهر داودالموسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت مریم (س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان در نشست خبری اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیز» از ۷ ابان ماه آغاز و تا ۱۳ آبان همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی ادامه خواهد داشت و برنامه‌های این هفته با هدف کمک به پیاده‌سازی بیانیه گام دوم و اجرایی شدن سند تحول اموزش و پرورش و همچنین تعمیق بصیرت دینی و سیاسی دانش آموزان اجرا خواهد شد.
داوود الموسوی ادامه‌داد: برنامه‌های این هفته در سه سطح کشوری استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد که ۱۶ عنوان برنامه کشوری از جمله امضای طومار الکترونیکی توسط دانش آموزان، حضور در پویش آمریکا باید از منطقه برود در ۶ محور، آغاز به کار جشنواره سرود نامه‌های عشق. پویش همه با هم مرگ بر آمریکا و... از جمله این ۱۶ عنوان برنامه است، و ۶ عنوان برنامه استانی از جمله برگزاری جلسه ویدئویی کنفرانس با حضور فرمانده محترم سپاه استان و مدیر کل آموزش و پرورش استان، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، طراحی و راه اندازی کانال راهیان نور مجازی استان و... و ۱۲ عنوان برنامه در سطح شهرستان از جمله غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با امام خامنه آیی مدظله، دیدار با امام جمعه محترم و مدیر اموزش و پرورش شهرستان، تهیه مستند چرا مرگ بر امریکا، اجرای جشن مجازی در شبکه شاد، برگزاری جشنواره کمک مومنانه مهر مانا جهت تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند، اجرای جشنواره مهارتی مادر و دختر (مهر مادری) ,صدور بیانیه مجمع فاطمیون و حوزه مقاومت، تجلیل از نخبگان علمی و قرآنی. معارفه فرماندهان واحد‌های پیشگام، ودیدار با خانواده شهدای دانش آموز که بخشی از این برنامه‌هاست.
وی در ادامه اظهار کرد: به دلیل اینکه با توجه به شرایط، امسال مراسم ۱۳ آبان را به صورت راهپیمایی و تجمع نداریم، از دانش‌آموزان درخواست کردیم که ساعت ۹ صبح روز ۱۳ آبان با تهیه فیلمی از خود به هنگام سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در فضای باز و بارگذاری آن در فضای مجازی در «پویش سراسری همه با هم مرگ بر آمریکا» شرکت نمایند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار