فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت:: ۵۰ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی امسال در نظر گرفته شده که بیشتر برنامه‌ها با توجه به بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۸۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷
۵۰ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در دیر اجرا می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی در گفتکو با خبرگزاری بسیج از دیر، با اشاره به هشتم آبان ماه روز بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز به‌ویژه شهید محمدحسین فهمیده اظهار کرد: از ۷ تا ۱۳ آبان ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی تعیین شده و برنامه‌های مختلفی در این هفته در واحد‌های مقاومت بسیج در مدارس تعریف و اجرا می‌شود.

سلیمانی با تاکید بر لزوم الگو قراردادن رشادت دانش آموزان شهید افزود: بسیاری از دانش آموزان شهید دوره دفاع مقدس از نخبگان فرهنگ بسیجی بودند که با شعار ایمان، قلم، شجاعت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند که باید سر لوحه همه دانش آموزان باشند.

وی گفت: دانش آموزان بسیجی امروزه با آگاهی و تعهد، اخلاق مداری و علم اندوزی مدافع حریم اسلام، انقلاب و ولایت فقیه هستند و در برابر توطئه‌ها و تهدید‌های دشمنان انقلاب اسلامی با هوشیاری کامل عمل می‌نمایند.

سلیمانی با اشاره به برنامه‌های این هفته اظهار کرد: غبار روبی گلزار شهداء، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، توزیع ماسک، برگزاری مسابقه‌های نقاشی در فضای مجازی، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری مسابقه شهید شناسی در فضای مجازی، توزیع بسته‌های نوشت افزار بین نیازمندان به نیابت از خانواده‌های شهدای دانش آموزی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی خواهد بود.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) در پایان گفت::بسیج دانش آموزی در بین اقشار بسیج، نقش مهمتری داشته و دارد، همانگونه که در زمان ۸ سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند و ۳۶۰۰۰ شهدای دانش آموزی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات