کرونا پنج هزار و ۸۰۰ نفر فعال حوزه ورزش لرستان را بیکار کرده است

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: کرونا باعث تعطیلی حدود ۸۵۰ باشگاه خصوصی شده است همچنین این بیماری باعث شده پنج هزار و ۸۰۰ نفر که در حوزه ورزش فعال بودند شغل خود را از دست دهند.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۸۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حشمت الله امان الهی امروز در دیدار با فرمانده سپاه لرستان اظهار داشت: شیوع کرونا آسیب های زیادی به ورزش وارد کرده‌است و در حوزه درآمدزایی هیئت های ورزشی لرستان آسیب جدی دیده‌اند.

وی با بیان اینکه حدود 850 باشگاه خصوصی در استان فعالیت می‌کنند، افزود: کرونا باعث تعطیلی این باشگاه‌ها شده است همچنین تمامی اماکن دئلتی ورزشی نیز به علت شیوع این ویروس منحوس تعطیل شده اند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان بیان کرد: کرونا باعث شده پنج هزار و 800 نفر که در حوزه ورزش فعال بودند شغل خود را از دست دهند و این موضوع آسیب زیادی به خانواده‌های این افراد وارد کرده است.

امان الهی با اشاره به اینکه با وجود کرونا فعالیت‌های ورزشی خود را در بستر فضای مجازی فعال کرده‌ایم، تصریح کردی: حاضریم در مناطق روستایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های ورزشی را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه ای به گسترش فعالیت‌های ورزشی در مناطق محروم و روستایی دارد و در همین زمینه در هفته دولت 30 خانه ورزش روستایی در لرستان افتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات