به همت قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور و قرارگاه امام رضا (ع) پاکدشت برگزار شد؛

جشن امامت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ویژه ایتام و خانواده های بی سرپرست پاکدشت

به مناسبت آغاز امامت و زعامت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مراسم با شکوهی به همت مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان پاکدشت در مسجد المهدی (عج) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۹۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵

 مسئول  قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان پاکدشت مراسم با شکوهی را به مناسبت آغاز امامت و زعامت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) روحی وارواح العالمین له الفدا در مسجد المهدی (عج) شهرستان پاکدشت با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برای ایتام و خانواده های بی سرپرست این شهرستان برگزار کردند.

 این مراسم   با حضور جمعی از مسئولان محلی و خیرین و جهاد گران   آن شهرستان با همکاری خیریه حضرت رقیه (س) مسجد المهدی (عج) شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت و واحد فرهنگی حسینیه کربلایی های تهران برگزار شد. در این مراسم که با اجرای سرود و مولودی خوانی و برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با مضامین این روز فرخنده برگزار گردید و با اهدای جوایز ارزنده و با پذیرایی (شیرینی و غذای گرم) از خانواده های ایتام تقدیر بعمل آمد. لازم به ذکر است خانواده های این ایتام در طول سال از حمایت های مرکز جهادی و نیکو کاری طلایه داران ظهور و قرار گاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان های استان تهران با توزیع بسته های حمایتی ارزاق، لوازم التحریر، کیف وکفش، پوشاک، گوشت گرم قربانی، و سایر نیازمندیهای این عزیزان برخوردار می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار