خبرهای داغ:
به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج)

توزیع 59 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان سرخه

به همت مهدی یاوران و خیران سه شنبه های مهدوی مهدیه سرخه 59 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۲۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه با شیوع کرونا فعالیت‌های جهادی به منظور کمک به نیازمندان آغاز شد و پس از فرمایش مقام معظم رهبری و توصیه به همدلی و کمک مؤمنانه، این اقدامات توسعه یافت. به طوری که در هر گوشه و کناری از هیأت‌ها و امامزاده‌ها گرفته یا مساجد و حتی منازل خیران، بسته‌های معیشتی تهیه و بسته شده و بین نیازمندان توزیع شد.

هر چند گره انبوه مشکلات با این کم گشوده نمی‌گردد ولی موجب محبت و مودت از قلب‌هاست که مسیر مومنانه و همدلانه جریان پیدا می‌کند.

مهدیه شهرستان سرخه نیز در این دوران به همت مهدی یاوران در قالب اجرای طرح سشنبه های مهدوی؛ تهیه و توزیع بسته های معیشتی نقش پررنگی را در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا ایفا کرده است.

حسن اشرف در خصوص طرح توزیع 59 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با اشاره به اینکه از آغاز شیوع کرونا تاکنون مهدی یاوران مهدیه سرخه با تمام ظرفیت در بخش‌ جمع آوری کمک های معیشتی (سه شنبه های هر هفته) در خدمت مردم نیازمند و اقشار ضعیف بوده اند، اظهار داشت: همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) و یک سالگی سه شنبه های مهدوی 59 بسته معیشتی  به همت مهدیه سرخه، مردم و خیرین در طرح پویش همسفره مهدوی تهیه شده است.

وی افزود: این بسته ها شامل روغن، رب، تخم مرغ، ماکارونی، قند، نان و ... است که ارزش هر بسته 70 هزار تومان در بین اقشار آسیبب پذیر و نیازمندان در سطح شهرستان توزیع شد.

رئیس هیئت امنای مهدیه سرخه با بیان اینکه یک سالگی سه شنبه های مهدیه سرخه با آغاز امامت امام زمان (عج) و سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س) همزمان شده است گفت: با توجه به عدم برگزاری مراسم جشن و سرور که همه ساله در مهدیه برگزار می شده است و امسال بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت غیر حضوری برگزار شد از  140نفر خادمان  مرد و زن آستان مقدس امام زمان (عج) و خیرین مهدی یاور سه شنبه های مهدوی (پویش همسفره مهدوی) به رسم ادب و قدردانی با حضور در جلوی درب منازل آنان با اهداء یک شاخه گل، یک بسته نبات وطعام نذری تجلیل و قدردانی شد.

اشرف خاطرنشان کرد: همچنین از 7 نفر از کودکانی که در طرح همسفره مهدوی (سه شنبه های مهدوی) هر هفته مشارکت فعال داشتند نیز تجلیل شد.

 اشرف در خاتمه یادآور شد: در نیمه شعبان امسال با اجرای طرح نذر قربانی و با مشارکت 420 میلیونی ریالی مردم نیک اندیش سرخه گوشت قربانی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و  نیازمند توزیع  شد. در تلاش هستیم روند اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان ادامه یابد و این رسالت خود را در خدمات‌رسانی به مردم به نحو مطلوبی ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها