خبرهای داغ:

اجرای فازسوم مرحله دوم رزمایش مواسات در شهرستان سرخه

دبیرستاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان سرخه گفت: در این مرحله 410 بسته معیشتی و آموزشی به ارزش 1 میلیارد و 500 هزار ریال در بین خانواده ها آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۰۴۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶

متاسفانه بر اثر شیوع کرونا و تعطیلی برخی کسب و کارها، شاهد آن هستیم که عده‌ای از هموطنان ما متضرر و حتی نیازمند شدند لذا لازم است از آنها حمایت‌های مقطعی صورت گیرد تا بتوانند این بحران را پشت سر بگذارند. البته این کمک‌ها و حمایت‌ها با همیاری مردم هم نوع دوست ایران اسلامی با حفظ شأن افراد و کرامت انسان‌ها صورت می گیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در حاشیه اجرای فازسوم مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه سرهنگ مرتضی عبداللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش مواسات از آغاز شیوع کرونا با همکاری و همیاری جدی کلیه دستگاه های اجرایی و ارگان های دولتی خصوصاً همدلی مردم آغاز شد.

وی تصریح کرد: با لطف خداوند فاز اول رزمایش به خوبی انجام شد ودر فاز دوم برای اجرای سه مرحله؛ فاز اول، دهه اول محرم، فاز دوم همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان و فاز سوم مرحله دوم در دهه آخر صفر برنامه ریزی و اجرایی شد.

دبیر ستاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان سرخه افزود: در این مرحله 200 سبد و بسته معیشتی هرکدام به ارزش ریالی 3 میلیون ریال و در مجموع به ارزش 600 میلیون ریال و 210 بسته آموزشی و تحصیلی ویژه دانش آموزان در سطح شهرستان در مجموع به ارزش 450 میلیون ریال به همت مجموعه های مختلف در سطح شهرستان، خصوصاً سپاه شهرستان در این مرحله، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و کمیته امداد آماده و توزیع خواهد شد.

عبداللهی در ادامه اضافه کرد: با لطف خداوند این بسته بین افراد و خانواده های شناسایی شده توسط ستاد رزمایش مواسات با حفظ شان آن ها توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان سرخه از ابتدای آغاز رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فرمان حضرت امام خامنه ای(مدظله) کلیه مردم، نهادها، ارگان ها، مساجد، پایگاه ها، خیریه ها و مراکز نیکوکاری ها پای کار بودند و در طرح همدلی ما را یاری دادند.

دبیر ستاد رزمایش مواسات، همدلی و کوک مومنانه در شهرستان سرخه یادآور شد: در مرحله اول قریب به یک میلیارد و صدمیلیون ریال که این اتفاق بزرگ توسط مردم به فرمان امام رقم خورده است. البته در سرخه این کار تعطیل نخواهد شد و رزمایش مواسات همچنان ادامه خواهد داشت.

عبداللهی ابراز امیدواری کرد: ما در ایام ماه ربیع، ویژه برنامه های خاصی را جهت کمک به زوج های جوان جهت رفتن به خانه بخت در نظر داریم. البته در این طرح مومنانه نیز، دست کمک و یاری مردم را می طلبیم تا باز هم بتوانیم یاری گر خانواده های متضرر از کرونا باشیم و این مسیر را تا زمانی که شر این ویروس منحوس از سر همه ما کوتاه شود؛ ادامه خواهیم داد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها