خبرهای داغ:

افتتاح 35 پروژه در دهه فجر در شهرستان سرخه

فرماندار شهرستان سرخه از افتتاح 35 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از۴۶ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۶۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ هزمان با آغاز دهه مبارک فجر نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در فرمانداری شهرستان سرخه برگزار شد.

علی محمد مویدی زاده در این نشست ضمن بیان اینکه ۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۴۶ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، ظهار کرد: از این تعداد ۳۰ مورد پروژه عمرانی و ۵ مورد پروژه اقتصادی می باشد.

وی از ۳۷۰ برنامه اهم از فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در حوزه شهرستان سرخه در دهه فجر خبر داد و افزود: ۳۰۰برنامه در شهر سرخه و ۷۰برنامه مربوط به روستاها بوده و ۲۲دستگاه اداری  و ۱۷ نهاد مردمی (شامل اتحادیه های صنفی، بسیج، مساجد، حوزه های علمیه ) در اجرای برنامه ها همکاری لازم را دارند.

فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه یکی از پروژه های مردمی وشاخص شهرستان سرخه که در حوزه شهری تاثیر گذار است و دستگاه های اجرایی و دست اندرکاران تلاش بسیاری داشتند، پروژه ۱۰۶ واحدی است، گفت: این پروژه با حضور استاندار به بهره برداری خواهد رسید.

مویدی زاده در ادامه افزود: ۳۰  پروژه های عمرانی که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد متعلق به ده دستگاه اجرایی خواهد بود که بالغ بر ۱۷میلیارد و ۱۸۷ میلیون  و۱۰۰ هزار تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تاکید کرد: بیشترین پروژه از نظر تعدادی متعلق به آبفا و جهادکشاورزی و از نظر ریالی متعلق به شهرداری سرخه می باشد.

فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه از مجموع پروژ های شهرستان ۵ پروژه اقتصادی است اظهار داشت: از این ۵ پروژه ۳ پروژه متعلق به اداره صمت می باشد که با افتتاح این پروژه ها اشتغال ۳۰ نفر در حوزه شهرستان سرخه ایجاد می شود. یک پروژه متعلق به گردشگری و پروژه  دیگر متعلق به اداره تعاون است که برای بهره برداری از این طرح ها ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مویدی زاده اعتبار پروژه های قابل کلنگ زنی که متعلق به دستگاه های اجرایی (دهیاری ها، شرکت آبفای و نیروی برق ) است را ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها