هر شهروند استان سمنان روزانه ۲۰ تومان صدقه پرداخت می‌کند

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: هر شهروند استان سمنان روزانه ۲۰ تومان و ماهانه نزدیک به ۶۰۰ تومان در شش‌ماهه نخست امسال صدقه پرداخت کرده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۳۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
هر شهروند استان سمنان روزانه ۲۰ تومان صدقه پرداخت می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حسن ویلان با اشاره به اینکه روش‌های سنتی پرداخت صدقه علاوه بر هزینه‌های جمع‌آوری و توزیع وجوهات نقدی مردم، منجر به تأخیر در رساندن کمک‌ها به نیازمندان و افراد تحت حمایت می‌شود افزود: پرداخت صدقه از طریق روش‌های نوین کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت در کمک‌رسانی به افراد نیازمند را به همراه دارد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان درشش‌ماهه نخست سال جاری دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از این مجموع ۳۰ میلیون تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر الکترونیکی بوده است.
ویلان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان بیش از ۷۷ هزار و ۵۶۳ صندوق کوچک فعال خانگی، سه هزار و ۸۷ صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۹۰۲ صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان سمنان مستقر است، افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.
وی با تأکید بر پیشرفت‌های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش‌های نوین افزود: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد و از طرفی با توجه به شیوع کرونا، ضروری است بر روش‌های نوین تکیه کرد.
ویلان تصریح کرد: بیارجمند با سرانه صدقات پرداختی روزانه هر نفر ۴۲ تومان نسبت به جمعیت و به شهرستان آرادان با ۳۵ و دامغان با ۳۲ تومان در سه شهرستان نخست در شش‌ماهه سال جاری قرار گرفتند.
مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار