خبرهای داغ:

کارآفرین دامغانی برای کشاورزان ماشین‌آلات می‌سازد

مهدی، کارآفرین روستای امام آباد، شهرستان دامغان ۱۰ سال است اقدام به طراحی و تولید کننده ابزار کشاوری کرده است و اکنون با حمایت‌های کمیته امداد به کا رخود رونق بخشیده است ۰
کد خبر: ۹۲۸۶۴۳۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کارآفرین دامغانی برای کشاورزان ماشین‌آلات می‌سازدبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مهدی کارآفرین روستای امام آباد شهرستان دامغان دست به طراحی ادوات کشاورزی شامل سم پاش، آب بند‌های مقاوم، پسته پوست کنی و پسته خشک کنی و سایر ادوات کشا. رزی کرده است.
وی تصریح کرد:از آنجایی که به مدت ۱۰ سال در این حرفه مشغول به کار هستم، تصریح کرد: طراحی و تولید آب بنده‌های کشاورزی یکی از ایده‌هایی بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و با بازار خوبی مواجه شد.
کارآفرین خوش ذوقی امام آبادی که منجر به ایجاد اشتغال برای سه نفر شده است، خاطرنشان کرد: در این کارگاه تعمیرات انواع ادوات کشاورزی انجام می‌شود.
وی به حمایت‌های کمیته امداد برای توسعه کارگاه خود با دریافت تسهیلات اشتغال زایی اشاره کرد و گفت:حمایت‌های کمیته امداد منجر به توسعه اشتغال ما شد به طوری که سفارش ساخت برای استان‌ها همسایه مانند اصفهان انجام می‌گیرد.
تولید کننده ادوات و ماشین آلات کشاورزی در رابطه با استقبال مصرف کننده از محصولات تولیدی این کارگاه، اظهارداشت: مصرف کنندگان این اعتماد را به ما دارند که از ما خرید کنند و شاید عمده دلیل این باشد که ما نسبت به زمین‌های کشورمان آشنا هستیم و دستگاه‌های تولیدی ما متناسب با اراضی موجود در ایران و خواست مصرف کننده است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها