خبرهای داغ:

آغاز زندگی مشترک ۱۹۶ مددجوی استان سمنان/۶۳ نوعروس تا یک‌قدمی خانه بخت با کمک شما خیرین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری ۱۹۶ سری کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروس‌ها اهداشده است و ۶۳ مددجو در انتظار همدلی شما خیرین است تا راهی خانه بخت شوند.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۴۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
آغاز زندگی مشترک ۱۹۶ مددجوی استان سمنان/۶۳ نوعروس تا یک‌قدمی خانه بخت با کمک شما خیرینبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سیده فاطمه تقوی، با اشاره به اینکه علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی به نوعروسان و نیازمندان متقاضی برای تهیه جهیزیه خدمات مشاوره فردی و گروهی قبل و بعد از ازدواج ارائه می‌شود، افزود: کمیته امداد تلاش می‌کند با ارائه مشاوره خانواده در تحکیم بنیان و قوام زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد گام بردارد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۱۹۶ سری در قالب کمک‌هزینه نوعروس‌ها، هدیه ازدواج به فرزندان پسر خانوار‌های تحت حمایت، کمک‌هزینه به ازدواج مجدد بانوان و کمک به دختران نیازمند در هفت ماهه سال جاری اهداشده است، خاطرنشان کرد: ۶۳ مددجو در انتظار همدلی شما خیرین است تا راهی خانه بخت شوند.
تقوی اذعان کرد: دختران تحت حمایت کمیته امداد در حال تحصیل در صورت ازدواج تا آخرین مقطع تحصیلی، حمایت می‌شوند.
وی تصریح کرد: در صورت نداشتن شغل زوجین در شرف ازدواج تحت حمایت، تسهیلات اشتغال‌زایی برای ایجاد کسب‌وکار و در صورت نیاز تسهیلات کارگشایی تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار