فقر با تزریق پول حل شدنی نیست/ضرورت وارد شدن مویرگی به لایه‌های فقر با رویکرد توانمندی

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت:مشکل فقر با پول مستقیم به نیازمندان برطرف نمی‌شود و ضرورت وارد شدن مویرگی به لایه‌های فقر با رویکرد توانمندی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۹۱۲۴۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
فقر با تزریق پول حل شدنی نیست/ضرورت وارد شدن مویرگی به لایه‌های فقر با رویکرد توانمندیبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محسن مسعودیان راد، با بیان اینکه خداوند بندگان خاصی دارد که واسطه کمک به دیگران می‌شود، تصریح کرد: همه افراد به میزان اخلاص شریک کار خیر می‌شوند.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مسئله فقر جامعه را مکدر و مشکلات زیادی را به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: با پول دادن به نیازمندان مشکل فقر حل نمی‌شود.
وی با اشاره به راهبرد‌های قرآن کریم تصریح کرد: قرآن راهبرد فقر زدایی گره زدن اغنیا به فقرا می‌داند و هنر کمیته امداد پل ارتباطی بین فقرا و اغنیا است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بر ضرورت وارد شدن به مسئله فقر در شهر و روستا تصریح کرد: بنابر این ایجاد مراکز نیکوکاری رویکردی در قالب استراتژی واگذاری امور به مردم است.
مسعودیان راد محله و مسجد محور بودن مراکز نیکوکاری از مزیت‌های خوب برشمرد گفت: با توجه به شناخت ائمه جماعات از مردم محل، نیاز‌های آن‌ها در سرفصل‌های مختلف با سرعت برطرف می‌شود.
شایان ذکر است، با افتتاح این مرکز تعداد مراکز نیکوکاری شهرستان سمنان به ۲۰ مرکز رسید./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار