پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان،در پیامی فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز را به طلایه داران عرصه علم ودانش تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۴۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

۸ آبان ماه، روز شهادت محمد حسین فهمیده، نوجوانی ۱۳ ساله بود که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، به همین منظورر این روز به عنوان روز نوجوان و (بسیج دانش آموزی) نامگذاری شده است.

شهید محمدحسین فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته‌ای از ایثار و جهاد و شهادت برای دانش آموزان بسیجی و نوجوانان و جوانان کشور ماست، چرا که حماسه سازی‌های فهمیده و دیگر فهمیده‌های این میهن اسلامی، ارزش‌های والای این نظام را متجلی ساخت و آن را به جهانیان عرضه کرد.

امروز جوانان ما می‌توانند با الگوگیری از شهید فهمیده در تمام حوزه‌های علمی، فرهنگی و دینی و برای پیشرفت جامعه اسلامی همانند دوران دفاع مقدس تلاش کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده و ادای احترام به ۳۶ هزار شهید دانش آموز، فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی را به این قشر آینده ساز تبریک عرض نموده و امیدوارم این شجره طیبه که از بهترین فرزندان کشور تشکیل شده است، در آینده نیز تحت پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و در کنار خدمتگزارانشان در سازمان بسیج دانش آموزی نقشی اساسی در تداوم حیات پر برکت انقلاب اسلامی، همراه با سایر اقشار بسیج داشته باشند.


جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

ارسال نظرات