فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد گفت: در دور جدید کمک‌های مؤمنانه، ۷۲ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با آغاز ماه ربیع الاول توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۸۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت سپاه ناحیه مالک اشتر در مرحله جدید کمک مومنانه به نیت ۷۲ تن هفتاد و دو بسته کمک معیشتی که شامل گوشت. برنج. ماکارانی. سویا. قند. رب گوجه فرنگی و.. میباشد و ارزش ریالی هر بسته ۳ میلیون ریال بوده است که میتواند حداقل کمی از مشکلات خانواده‌های نیازمندی که بخاطر شیوع ویروس کرونا زندگی و کسب و کار آن‌ها دچار اختلال شده رابکاهد توزیع شد.

سرهنگ دوم پاسدار داریوش کوکبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه مالک اشتر در گفتگو با  بسیج گفت: بسیج و سپاه همواره درکنار مردم وبرای خدمت به محرومین با تمام توان افتخار خدمتگزاری را دارند تا گوشه‌ای از مشکلات اقتصادی آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا را حل نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر با اشاره به نقش موثرگروه‌های جهادی بسیج درمحرومیت زدایی و یاری رسانی به محرومین افزود: این گروه‌ها با عزم انقلابی و جهادی درجمع آوری، بسته بندی و توزیع اقلام بین خانوار‌های شناسایی شده با حفظ کرامت آن‌ها به صورت شبانه روزی درحال خدمت رسانی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها