فرمانده سپاه ارزوئیه اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص)را محکوم کرد

فرمانده سپاه ارزوئیه اهانت رئیس جمهور فرانسه را به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (صل الله علیه و آله و سلّم) محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۱۳۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ فرمانده سپاه ارزوئیه اهانت رئیس جمهور فرانسه را به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (صل الله علیه و آله و سلّم) محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

باز هم پرده از چهره بزک شده غرب کنار زده شده و توحش و کینه توزی ساختاری غرب و لیبرالیسم با اسلام ناب و پیامبر رحمت و مهربانی، به همگان نشان داده شد.

آن‌هایی که به نام آزادی بیان و در پوشش آن به مقدسات تمام ادیان الهی اهانت می‌کنند، پای منافع سردمدارانشان و پای منافع صهیونیسم و استکبار جهانی گریبان چاک داده و از جریانات دروغ و تحریف واقعیات به نام هلوکاست دفاع می‌کنند و منتقدان آن را به شدت سرکوب می‌کنند.

این دقیقا زمانی ست که مردم آزاد اندیش جهان و جوانان آزادی خواه و ظلم ستیز فرانسه، از انتخاب این حتاکان شرمنده شده و تمام پیروان ادیان الهی برائت خود را از این افراد پلید اعلام خواهند کرد.

این وحدت و انسجام مسلمانان جهان و تمام ظلم ستیزان جهان است که مانع تکرار اینگونه اعمال ناپسند و شیطنت‌های هدفمند غرب، خواهد شد.

ضمن محکومیت این اقدام سخیف و دد منشانه، انزجار خود را از آنان و اعمال ننگینشان اعلام می‌کنیم و به شدت خواهان برخورد جدی مجامع بین المللی و مسلمانان جهان با حتاکان به ساحت مقدس آقا رسول الله (صل علی محمد و آل محمد) هستیم.

والسلام علی من اتبع الهوی

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ه. ش. مقارن با ۲۸ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی و ۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۲ ه. ق.
سرگرد پاسدار امین ایوبی فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه
ارسال نظرات