مدیریت حوزه علمیه برادران استان یزد و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب اساتید و مبلغین سپاه الغدیر در محکومیت توهین به پیامبر اعظم (ص) بیانیه صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۲۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بیانیه مدیریت حوزه علمیه برادران استان یزد و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب اساتید و مبلغین سپاه الغدیر در محکومیت توهین به پیامبر اعظم (ص)
بسم الله الرحمن الرحیم
جسارت اهانت آمیز رئیس جمهور فرانسه به ساحت پاک پیامبر اسلام (ص) و حمایت مجدد او از کاریکاتور‌های موهن علیه پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) به بهانه حمایت از آزادی بیان بار دیگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگیخت.
لازم است چند نکته یادآوری شود:
۱- پیامبر اسلام (ص)، پیامبر مهربانی است چرا که خداوند در قرآن می‌فرماید: وَمااَرْسَلْناک اِلارَحْمَه للِعالَمِین و همچنین در تاریخ، حوادث بسیاری از رافت آن حضرت در مقابله با دشمنان حکایت دارد.
۲- دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام سابقه دیرینه دارد، کافران همیشه برای پوشاندن ضعف و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی بخش پیامبران الهی به ویژه پیامبر اسلام از شیوه نخ نمای تمسخر استفاده می‌کردند.
۳- آزادی بیان در کشور‌های باصطلاح پیشرفته فقط در همین موارد خلاصه می‌شود و الا کدام فطرت پاکی، منکر این حقیقت است که چه تعداد افراد بی گناه به دلیل انتقاد نسبت به عملکرد دولتمردان غربی و یا بعضی خطوط قرمز مد نظر صهیونیست‌ها مثل جنایت آن‌ها در مسئله فلسطین و هولوکاست در زندان‌های این کشور‌ها به سر می‌برند.
۴- حمایت رئیس جمهور فرانسه از آن کاریکاتور‌های موهن به بهانه دفاع از آزادی بیان حرف خنده دار و مضحکی هست، زیرا تنها دلیل حمایت سردمداران غربی این است که آن‌ها با چشم خود، رشد هرچه بیشتر اسلام در کشور‌های غربی را می‌بینند و همین امر باعث شده که آن‌ها شدیدا به وحشت افتاده و از هر روشی برای کند کردن پیشرفت اسلام استفاده کنند. در حالی که نمی‌دانند «و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین»
۵- اقدام ننگین نشریه فرانسوی‌ها مصداق بارز تنفرپراکنی و توهین به مقدسات و نقض آشکار حق آزادی دین، باور و عقیده و نیز نقض روشن مواد ۱ و ۱۸ اعلامیه حقوق بشر و نیز نقض بخش نخست از بند سوم ماده ۱۹ میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی است که مطابق ماده ۳۲ قانون آزادی مطبوعات فرانسه هم جرم به شمار می‌آید.
۶-این اقدام منفور، باید درس عبرتی برای بعضی مدعیان داخلی در ارتباط با کشور‌های غربی به ویژه فرانسه باشد و این وعده الهی را همیشه به یاد داشته باشند: وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ
محمد شمس
مدیریت حوزه علمیه استان یزد
ارسال نظرات