مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا:

بسیج دانش‌آموزی برای توانمندسازی معلمان آمادگی کامل دارد

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلاگفت: بسیج دانش‌آموزی آمادگی کامل دارد تا در بحث توانمندسازی معلمان ورود کند.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۶۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
بسیج دانش‌آموزی برای توانمندسازی معلمان آمادگی کامل دارد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ محمد جعفری رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مازندران در جلسه مدیران کل استان‌ها و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان سراسر کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: خلاقیت‌های ویژه‌ای در دانش‌آموزان بسیجی وجود دارد که نیازمند اعتماد بیشتر به این تشکل اصیل است. باید نگاه ویژه‌ای به این تشکل‌ها وجود داشته باشد تا آن‌ها بتوانند در راستای دانش‌آموز محوری فعالیت‌هایشان را گسترش دهند.

وی با اشاره به ضرورت توانمندسازی در حوزه سواد رسانه‌ای، خاطرنشان کرد: گاه مشاهده شده که برخی معلمان عزیز در این حوزه نیازمند تعلیم بیشتر و به‌روزرسانی آگاهی‌هایشان هستند که در این موضوع بسیج دانش‌آموزی آمادگی کامل دارد تا در بحث توانمندسازی معلمان ورود کند. همچنین در بحث آسیب‌های اجتماعی که آیه صریح قرآن درباره آن به لزوم توجه بر نماز و قرآن تأکید دارد، باید تمرکزمان را بر لایه‌های عمیق‌تر نظام آموزشی به عنوان روش‌های الگوی تدریس در کلاس‌های حضوری و مجازی معطوف کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مازندران همچنین با اشاره به موضوع توجه به مناطق محروم گفت: در این زمینه که آقای سعدی‌پور پیشتاز هستند اتفاقات خوبی با محوریت مدارس شبانه‌روزی روی داده و ما نیز اعلام آمادگی کامل داریم. ما ۷۰ گروه سرود بومی و محلی را در راستای فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر توجه به فرهنگ‌های بومی راه‌اندازی کردیم تا گویش‌های محلی را ترویج کنند.

جعفری تصریح کرد: در چارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آنچه در توان ما است در خدمت آموزش و پرورش هستیم که این نیازمند اعتماد و حمایت است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار