به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی مراسم گلباران قبور پاک شهدای شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۶۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه؛ در طلیعه هفته بسیج دانش آموزی گلباران گلزار شهدا با حضور مریم آشور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، مهدی ادهم جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه، فرماندهان واحد های پیشگام بسیج دانش آموزی و اعضای مجمع و شورای همفکری علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی برگزار شد.

در این برنامه به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)جهت نابودی ویروس منحوس کرونا دعای هفتم صحیفه سجادیه توسط دانش آموز بسیجی محمد امین جمال قرائت شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی ضمن اشاره به نقش و اهمیت تقرب، تهذیب و معنویت در نوجوانی  به حدیثی از امام رضا(ع)در خصوص شکرگزاری از نعمت ها و نعمت سلامتی و ... اشاره کردند. همچنین در خصوص نقشه های شوم دشمنان برای این نسل تمدن ساز و اهمیت بسیج دانش آموزی و نقش بسیج نیز مطالبی را عنوان کردند.

مریم آشور ریاست اداره آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی، نقش بسیج و همچنین تاکیدات و مروری بر زندگانی شهید محمد حسین فهمیده و الگوی رفتاری وی به بیان خاطراتی از شهدا پرداختند. در قسمت پایانی سخنان خود به نقش بسیج دانش آموزی، جریان و مناسبت های 13 آبان، نقش استکبار ستیز و جریان انقلابی شکل گرفته اشاره داشته و توصیه کردند روحیه استکبار ستیزی در نسل نوجوان و نقش دشمنان در طرح ریزی در فضای مجازی برای نسل نوجوان باید تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها