مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) در گفت و گو با «بسیج»؛

هرگونه توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) عذابی دردناک بدنبال دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)با تأکید بر اتحاد مسلمین علیه کفر جهانی و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان، گفت: ما بسیجیان ناحیه امام رضا(ع)شهرستان فردیس این حرکت قبیح را محکوم می کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۹۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶

حجت ‌الاسلام و المسلمین رجبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت با اشاره به جایگاه بزرگ پیامبر(ص)، اظهار داشت: حضرت محمد (ص) بری از هرگونه سهو و خطایی هستند و هموست که عقل کل و دلیل خلقت هستند.

هرگونه توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) عذابی دردناک بدنبال دارد

وی افزود: ما در جایگاهی نیستیم که بخواهیم در مورد عظمت پیامبر رحمت آن طور که شایسته  است، صحبت کنیم، بزرگی پیامبر(ص) را باید از کلام الهی و ائمه اطهار(ع) دنبال کرد، با این اوصاف اگر کسی پیدا شود و به این شخصیت و جایگاه کوچکترین اهانتی کند، از بدبختی، شقاوت و جهالت او نشأت گرفته است.

وی اهانت شنیع مکرون نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد، بیان داشت :تاریخ اسلام ثابت کرده، کسانی که پیامبر عظیم الشأن اسلام و خاندان مطهرشان را به هر نحوی اذیت کردند، خوار و ذلیل شدند چونکه هرکس که با آل علی در افتاد ور افتاد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) در ادامه با تأکید بر اتحاد مسلمین علیه کفر جهانی و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان، خاطر نشان کرد :نباید به چنین افراد پستی اجازه دهیم، به راحتی به خود اجازه دهند چنین غلط بزرگی را تکرار کنند، ما بسیجیان سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس این حرکت قبیح را محکوم و به جامعه جهانی هشدار می دهیم که با عواطف مسلمانان بازی نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها