خبرهای داغ:
دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ضمن اشاره به تشکیل بسیج عمومی در مبارزه با کرونا در کاشان گفت: قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کاشان محله به محله کادر درمان را یاری می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۶۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان, دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ضمن اشاره به تشکیل بسیج عمومی در مبارزه با کرونا در کاشان گفت: قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کاشان محله به محله کادر درمان را یاری می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان ضمن اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: با شیوع ویروس این کرونا رزمایش سراسری کمک مومنانه با هدف بهبود وضع معیشتی نیازمندان در سراسر کشور به ویژه در استان اصفهان و شهرستان کاشان اجرایی شد.

وی ضمن اشاره به ایجاد قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کاشان در راستای تحقق منویات اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: باید محله به محله و مسجد به مسجد به میدان بیایند و این قرارگاه با هدف امور نرم‌افزاری مسئولان و کادر بهداشت و درمان و افرادی که در خط مقدم برای سلامتی مردم تلاش می‌کنند، یاری می‌رسانند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه این یک بسیج عمومی و مردمی است، ابراز داشت: یک روز در هشت سال دفاع مقدس مسجد و دین به یاری ارتش و سپاه رفت و بسیج مردمی مرزهای کشور را حراست کرد و سیلی محکمی به صدام زد و پیروزی از آن کشور اسلامی ایران شد و امروز مقرر شد تا محله به محله و مسجد به مسجد به کمک کادر درمان بیایند.

وی ضمن تقدیر از اعضای این قرارگاه مردمی در کاشان گفت: مردم کاشان در هشت سال دفاع مقدس همانطور که برای یاری رزمندگان از جان و مال خود گذشتند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند امروز نیز با عزمی راسخ در راستای کمک به کادر درمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند تا با همدلی و همراهی ویروس کرونا را شکست دهیم.

 

ارسال نظرات