خبرهای داغ:

دیدار مدیر روابط عمومی ناحیه امام صادق با فعالان روابط عمومی حوزه ۱۲ حضرت بقیت الله

امروز ما بیش از هر زمان نیازمند به حضور مقتدرانه و همه جانبه در شبکه های مجازی برای از بین بردن نا امیدی های جامعه هستیم
کد خبر: ۹۲۸۹۵۰۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

امروز ما بیش از هر زمان نیازمند به حضور مقتدرانه و همه جانبه در شبکه های مجازی برای از بین بردن نا امیدی های جامعه هستیم.
مدیر روابط عمومی ناحیه امام صادق سلام الله علیه که روز پنج شنبه ۸ آبان ۹۹ در جمع فعالان روابط عمومی حوزه ۱۲ حضرت بقیت الله این ناحیه حضور پیدا کرده بود افزود؛ روابط عمومی پایگاه های مقاومت باید رابط سرپنجه های نیروهای انقلابی با فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی باشند.
برادر سلطانی با بیان تعریفی مختصر و جامع از روابط عمومی مبنی بر اینکه روابط عمومی منعکس کننده اهداف و برنامه ها به مخاطبین است، مسئولین این قسمت ها را به هوشیاری و مواظبت در زمینه انعکاس اخبار برنامه ها و وقایع مجموعه خود توصیه نمود و خطاب به ایشان گفت: نگاه و دید شما به برنامه ها و نحوه تصویربرداری و انعکاس و ثبت خبرها، در کاهش نا امیدی های متاثر از وضعیت امروزی جامعه بسیار موثر بوده و این مستلزم شناخت کافی از مخاطبین خود در درون سازمان بسیج و سطح جامعه است.
وی با تاکید بر لزوم بازتاب فعالیت های جهادی بسیجیان گفت: در برابر ایجاد یاس و ناامیدی در شبکه های مختلف ما وظیفه داریم کلیه برنامه ها و فعالیت های دلگرم کننده بسیج و سپاه و نیروهای انقلابی مردمی مانند مواسات و ... را به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت منعکس کنیم.

مدیر روابط عمومی ناحیه توجه مسئولین روابط عمومی را به سرخط فکری و رفتاری بسیجیان یعنی فرمان حضرت آقا جلب نمود و افزود: بسیجیانی که از خطابه و فرمان ایشان اطلاع ندارند باید در شناخت هویت و هدف حضور خود در بسیج تجدید نظر نموده و علی رغم اطاعت پذیری از سلسله مراتب فرماندهی خود در حوزه های مقاومت و رده های بالاتر، با جدیت فرمایشات و خواسته های ولی امرمان را پیگیری نمایند.
آقای سلطانی با برشمردن اصول خبرنویسی در توضیح آن گفت: اگر یکی از این اصول در نوشتن خبر رعایت نشود آن خبر چهارچوبه و اساس خود را نخواهد داشت و احتمال استفاده آن در خبرگزاری ها ضعیف خواهد بود.

در ادامه این دیدار صمیمانه و بدون تشریفات سازمانی که به همت برادر محراب کاظمی مدیر شعبه روابط عمومی حوزه ۱۲ حضرت بقیت الله در پایگاه شهید رجائی منطقه خوراسگان برگزار شد، مسئولین روابط عمومی پایگاه های مقاومت به بیان دیدگاه های خود نسبت به وضعیت جامعه امروزی و ضرورت توجه بیشتر به نیازهای مردم در شرایط فعلی اقتصادی و کرونایی پرداختند و بر ادامه چنین نشست هایی با هدف توجیه بیشتر به وظایف و برنامه ها تاکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار