کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان برگزار شد:
شعار امسال دانش آموز انقلابی ، مقاومت و استکبار ستیزی است که محور فعالیتهای هفته خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۰۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان  در اداره آموزش وپرورش  شهرستان خمین برگزار شد.

عبدالرضا پیرحسینلو مدیر آموزش و پرورش  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای دانش آموز شهرستان و شهید فهمیده ، فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی را تبریک گفت و افزود با عنایت به شرایط موجود و عدم حضور دانش آموزان در مدارس ، نیازمند هدایت برنامه ها به سمت فعالیتهای غیرحضوری و حضور مستمر و مداوم در فضای مجازی برای پیشبرد اهداف و رسالت محوله هستیم.
رئیس کمیته پشیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان در ادامه با اشاره به ظرفیت و توان بالای شبکه شاد و نیز حضور کلیه دانش آموزان در این پیام رسان  افزود شبکه دانش آموزی شاد میتواند بستری مطمئن و مناسب برای اجرای طرح و برنامه های هفته بسیج دانش آموزی باشد.
در ادامه برزویی فرمانده حوزه بسیح دانش آموزی شهرستان ضمن قرائت دستور کار جلسه اظهار داشت سلامت دانش آموزان برای ما بسیار مهمتر است لذا امسال در هفته بسیج ، هیچگونه برنامه حضوری نخواهیم داشت. وی افزود : شعار امسال دانش آموز انقلابی ، مقاومت و استکبار ستیزی است که محور فعالیتهای هفته خواهد بود.
 گفتنی است در ادامه اعضا پیرامون برنامه های بومی ،  همچون پویش هم نوا با حاج قاسم ، پویش عکس خویش انداز  با دوست شهید من ، پویش چرا مرگ بر آمریکا، پویش همه با هم مرگ بر آمریکا ویژه 13 آبان ماه و یادواره مجازی شهدا بحث و تبادل و نظر کردند.

ارسال نظرات