کارشناس مسائل سیاسی:

استکبار جهانی با اهانت به پیامبر(ص) به دنبال منزوی کردن جامعه مسلمانان است

کارشناس مسائل سیاسی گفت که غرب و استکبار جهانی با توهین به مقدسات مسلمانان به دنبال منزوی کردن جامعه مسلمانان است.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۱۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
استکبار جهانی با اهانت به پیامبر(ص) به دنبال منزوی کردن جامعه مسلمانان است
 
به گزارش  خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر نشست سیاسی پایوران وسربازان در این ناحیه برگزار شد.
 
حمید جعفری کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در جمع پایوران وسربازان سپاه قائم شهر با اشاره به اینکه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) در راستای توطئه غرب علیه مسلمانان است گفت: غرب و استکبار جهانی با تحریک افکار عمومی مردم جهان بویژه مسلمانان در موضوع توهین به مقدسات مسلمانان به دنبال دستیابی به اهداف بلند مدت خود از جمله تحقیر مسلمانان، جنگ طلب و خشونت طلب معرفی کردن اسلام و مسلمانان، اسلام هراسی، منزوی کردن جامعه مسلمانان و.. هست.
 
جعفری  در ادامه  به مستندات وشواهد سال‌های اخیر در فتنه ها  اشاره کرد و  افزود: در اعتراضات سال‌های قبل ضمن وجود بستراعتراضات، اقشار نخبگان، دانشجویان، سیاستمداران وقشری از این دست پای کار می‌آمدند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد:‌ بستر عمیق فعالیت‌های معاندان، و سوء استفاده از بستر‌های اعتراض آفرین مثل مشکلات معیشتی، اقتصادی، سیاسی  سبب زمینه ساز یک سری از تهدیدات می شود.
 
استکبار جهانی با اهانت به پیامبر(ص) به دنبال منزوی کردن جامعه مسلمانان است
 
جعفری با اشاره به فتنه های سال های اخیر در کشور گفت:‌هر حادثه کوچکی که در ایران رخ می‌دهد با تبلیغات وسیع و گسترده و همراهی شبکه‌های اجتماعی معاند به یک بحران تبدیل میشود.
 
این کارشناس مسائل سیاسی  در پایان با  اشاره به شیوه توطئه دشمن  خاطر نشان کرد:  دشمن درصدد جنگ روانی در کشور است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها