خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز

پیامبر اسلام(ص) الگو و سرمشقی برای تمام جهانیان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: پیامبر اسلام(ص) الگو و سرمشقی برای تمام جهانیان است‌.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۶۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عدالتی در مصاحبه با این خبرگزاری گفت: فرهنگ وحدت طلبی و مشارکت خواهی، زمینه ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است. پس در تحکیم وحدت و تکیه بر مبانی اصولی و مشترک این دین الهی بکوشیم.

حجت الاسلام حسین عدالتی با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت به ویژگی‌های پیامبر از نگاه قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) الگو و سرمشقی برای تمام جهانیان است.

وی اضافه کرد: صفات، رفتار و کردار و گفتار آن حضرت باید الگوی ما مسلمانان قرار گیرد. ایشان رحیم و مهربان و وجودشان مایه برکت بود و برای هدایت انسان‌ها حریص بود. سجایای اخلاقی پیامبر(ص) باعث شد بتواند این وظیفه بزرگ رسالت را انجام دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز افزود: تواضع و فروتنی از دیگر ویژگی‌های آن حضرت است. خلق و خوی نیکویی داشت که قرآن آن را خلق عظیم نامید. پیامبر مکرم اسلام می‌توانست مثل پادشاهان زندگی کند اما در سادگی زندگی می‌کرد و قلوب را جذب خود کرد.

وی با اشاره به ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز دانش‌آموز و روز تبعید حضرت امام بیان کرد: این روز یادآور حماسه‌ها و فداکاری دانش آموزان است تا خاطره فرزندان انقلاب برای همیشه جاودان بماند. این روز درس فراموش نشدنی برای دانش آموزان کشور است که در ۱۳ آبان دانش آموزان را به خاک و خون کشیدند.

این مسوول اهانت وقیحانه رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کرد و ادامه داد: این حرکت باعث تأسف و تأثر عمیق مردم جهان شد و مردم به میدان آمدند و در سراسر جهان از این حرکت اعلام نفرت انزجار کردند. کافران می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند اما مکرشان به خودشان بر می‌گردد.

حجت الاسلام عدالتی با تبریک هفته وحدت افزود: با توجه به شرایط امروز کشو باید وحدت داشته باشیم. فرقه و حزب و گروه را رها کنیم و نگاهمان به لسان مبارک رهبر عزیزمان باشد. اگر از ولی فقیه پشتیبانی نکنیم ضربه خواهیم خورد. همه باید به فرمان رهبر توجه کنیم مردم و مسئولین ما باید بصیر و آگاه باشند و در این شرایط کشور وحدت خود را حفظ کنند.

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها