رئیس هیات هندبال ورزش بسیج سپاه کربلا:
بهرام لیالی در پیامی، فرارسیدن میلاد سراسر نور و برکت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت باسعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۸۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بهرام لیالی در پیامی، فرارسیدن میلاد سراسر نور و برکت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت باسعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب است.

بی گمان، هفته وحدت نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام و پیام آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کنند.

اینجانب میلاد سراسر نور و برکت آخرین فرستاده الهی، رسول خوبی ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت با سعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت و اخوت را به عموم مسلمانان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و انقلابی و شهید پرور استان مازندران و جامعه ورزش که سالیان سال در کنار هم و به صورت منسجم و برادرانه زندگی می‌کنند تبریک عرض نموده، امیدست مسلمین جهان با تمسک به قرآن و عترت به یادگار مانده از رسول مهر، عطوفت و مهربانی و با وحدت و همدلی روزافزون، مسیر کمال و سعادت را با عزت و سربلندی بپیمایند.
 
بهرام لیالی ایولی
رئیس هیات هندبال ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها