گروه های جهادی بسیج شهرستان بوشهر در بیانیه ای آمادگی خود را جهت حضور مجدد در میدان خدمت و مبارزه با ویروس منحوس کرونا اعلام نمودند.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۹۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛گروه های جهادی بسیج شهرستان بوشهر در بیانیه ای آمادگی خود را جهت حضور مجدد در میدان خدمت و مبارزه با ویروس منحوس کرونا اعلام نمودند،متن بیانیه به شرح زیر است:

کمک های بشردوستانه و خیر خواهانه به اقشار آسیب پذیر جامعه امنیت روانی،شأن اجتماعی و امید به زندگی آنها را افزایش می دهد. و انجام فعالیت‌های داوطلبانه و حرکات و اعمال انقلابی و مردمی ریشه های عمیق فرهنگی و اجتماعی مردمان این سرزمین را مشخص و هویدا می سازد.

فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن و صالح برای حضور مجدد در میدان مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا و کمک مومنانه به نیازمندان نقش سازمان‌های مردم نهاد از جمله بسیج را برای تحقق این امر پررنگ‌تر می‌ کند.
گروههای جهادی از آغاز شیوع این بیماری با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی همواره در مقابله با این ویروس منحوس و کمک رسانی به نیازمندان و اجرای رزمایش های همدلی،کمک مومنانه و مساوات در ماه مبارک رمضان، ایام محرم و صفر با تمام ظرفیت خود وارد میدان شدند.و در عرصه های مختلف از جمله ایست و بازرسی ورودی شهرها، گندزدایی،تغسیل فوتی ها،همراهی بیماران مبتلاء در بیمارستان ها،کمک مومنانه و...خدمات ارزشمندی به جامعه‌ارائه نمودند . و‌ هم اکنون نیز بار دیگر با تمام توان و ظرفیت خود در یاری نیازمندان و مقابله با ویروس کرونا به میدان خواهند آمد.

گروههای جهادی بسیج شهرستان بوشهردر شرایط حساس و موج سوم شیوع ویروس منحوس کرونا و آسیب دیدن وضعیت اقتصادی اقشار مختلف جامعه با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی و با منش ذاتی و روحیه جهادی و با تمام وجود تا پاک سازی این ویروس منحوس از جغرافیای ایران اسلامی از پای ننشسته و با تلاش مجدانه می‌کوشند تا با اجرای رزمایش های متعدد کمک مومنانه آسیب اقشار کم برخوردار جامعه را به حداقل ممکن برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها