"خانه امن" سریالی راهبردی است که از امشب (شنبه) در جدول پخش شبکه یک قرار می‌گیرد و تقابل حافظان امنیت با داعش و سناریوی شوم آمریکایی ـ عربی را نشان می‌دهد
کد خبر: ۹۲۸۹۵۹۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

 

 سریال خانه امن از امشب پخش می شود/داستان واقعی از برخورد وزارت اطلاعات با داعش

به گزارش خبرگزاری بسیج، "خانه امن" سریالی راهبردی است که از امشب در جدول پخش شبکه یک قرار می‌گیرد و تقابل حافظان امنیت با داعش و سناریوی شوم آمریکایی ـ عربی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، سال گذشته سریالی در سکوت خبری کلید خورد و دوباره احمد معظمی و ابوالفضل صفری بعد از "ترور خاموش" و "سارق روح" کنار هم قرار گرفتند تا کاری با فضای امنیتی و جاسوسی را برای تلویزیون بسازند. این سریال امنیتی و جاسوسی به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد.

تهیه کننده این سریال در این مورد گفت: این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما است. همان طرح آمریکایی- عربی که در حقیقت برای ناامن کردن خانه امن ما در دستور کارشان قرار داده‌اند و جزو اهداف‌ شوم‌ و شیطانی‌شان بوده است.

این سریال روی موضوعات جاسوسی و امنیتی دست گذاشته و به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشور‌های غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد.

صفری، "خانه امن" را سریالی پربازیگر و با  قصه شلوغ و سنگین می‌داند و معتقد است علاقه‌مندان به سریال‌های پلیسی می‌توانند منتظر قصه‌ شگفت‌انگیز و اتفاقات هیجان‌انگیز در این سریال باشند. در زمان تولید این سریال  دو گروه به صورت همزمان، یکی در داخل کشور و دیگری  در یکی از کشورهای همسایه، تصویربرداری کردند.

این سریال در 50 قسمت ساخته شده و احمد معظمی کارگردان این سریال است و حسین تراب‌نژاد نیز نویسندگی آن را به عهده داشته است.

داستان از اینجا شروع می‌شود: کمال سرتیم ضدتروریستی وزارت اطلاعات، طبق اخبار واصله مطلع می‌شود قرار است تیم‌های تروریستی داعش عملیات‌هایی را در ایران به راه بیندازند.کمال و تیمش با اطلاعاتِ دریافتی از خارج از کشور به ردزنی یکی از نیروهای داعش می‌پردازند تا از طریق او بتوانند رابط اش در تهران را شناسایی کنند. طی این ماجرا پرونده پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می‌خورد...

اسامی زیادی در لیست بازیگران این سریال جای گرفته که می‌توان به حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، علیرضا رئیسی، شیوا ابراهیمی، شهره سلطانی، شایسته ایرانی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی، زهره نعیمی، سامان دارابی و... اشاره کرد.

ارسال نظرات