خبرهای داغ:

بیانیه هیئت اندیشه‌ورز علوی استان همدان به مناسبت ۱۳ آبان

هیئت اندیشه‌ورز علوی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی و هفته بسیج دانش‌آموزی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۱۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
بیانیه هیئت اندیشه‌ورز علوی استان همدان به مناسبت ۱۳ آبانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هیئت اندیشه‌ورز علوی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی و هفته بسیج دانش‌آموزی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

در پیش از سخن این ندا را خطاب به مولای و مقتدای خود حضرت حجت بقیة الله (روحی به مقدمک الفداه) را سر می‌دهیم:

«نُصرَتی لَکُم مُعَدّة» (برای یاری شما آماده ایم).

اما بعد...

روز‌ها از پی هم می‌گذرند و دوباره روزی بر صفحه تقویم این مرز و بوم خودنمایی می‌کند؛ روزی که نماد ایستادگی تمام قد یک ملت در برابر استکبار و مستکبرین است، روزی که نماد مقابله با شیطان بزرگ است، روزی که آغشته شده است به خون جوانان و نوجوانان پرپر شده این میهن پر افتخار؛ روزی که ندای مرگ بر آمریکا آن تاکنون گوش زمانه را کر کرده است.

سیزدهم آبان ماه نجم پر فروغ استکبارستیزی و حق‌طلبی در گران دریای انقلاب اسلامی است که جلوی دست‌اندازی بیگانگان را گرفت و یک بار دیگر پس از انقلاب اسلامی مردم ایران زمین، و این بار به طور کامل، دست کج استعمارطلبان را از خاک، منابع، ارزش‌ها و مردم گران قدر ایران اسلامی کوتاه کرد.

هشتم آبان ماه (سالروز شهادت حسین فهمیده) ۱۳۵۹  در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، چون ستاره‌ای فروزان هدایتگر نسل جدید انقلاب است که خداوند سبحان فرمود: ه: «و بالنجم هم یهتدون»

سیزدهم آبان ماه یادآور دانش‌آموزان و دانشجویانی استکبارستیز است که عملشان آنان را از فرش به عرش برد و خدایی کرد آنان که به واقع روشن فکر بودند و از روشنفکرنما‌ها بیزار و گریزان. آری به درستی که امروز روز عالمان با عمل است.

در دوره ما نیز چو آنانی هستند، کسانی که با علم به این که در راه حرم جان خود را به خطر و میان خود و خانواده مکرمشان فاصله می‌اندازد و به مصاف گرگ‌صفتان ددمنش می‌روند تا حریم قدسی اهل‌بیت مکرم را از خطر مرتجعین خون خوار حفظ نمایند.

امروز روزی است که پیشوا، امام و رهبر ما حضرت خمینی کبیر (ره) برای دلسوزی و حس تکلیف نسبت به ملت و مبارزاتش در جهت حفظ اسلام و مسلمین و تبعید شد و آغازگر نهضتی شد که امروزه الگوبخش و سازمانده نهضت‌های بزرگی است که در کشور‌های منطقه و جهان شاهد آنیم.

بار دیگر نسل چهارم انقلاب برای تجدید عهد و پیمان  با آرمان‌های امام و شهداء خویش  به میدان آمده تا نشان دهد همچون نسل‌های گذشته پا در رکاب اطاعت از ولی امر و رهبر خویش است؛ و اگر ظالمان و ستمگران با تمام عِده و عُده خود آمده، ابناءالخمینی نیز همانند فهمیده‌ها، بهنام محمدی‌ها و محمدرسول رضایی‌های جان بر کف آماده جهاد هستند چراکه این نسل آموخته در مسیر آرمان‌ها همانند ارباب بی‌کفن حسین بن علی (ع) جان، مال و فرزند عزیز را فدا کند و چه مضحک است او را در مسیر حسینی از تحریم، فشار اقتصادی و یا حتی جنگ بهراسانند.

روز بسیج دانش‌آموزی یادآور نسلی است که با تأسی به قاسم ابن الحسن (ع) شهادت را «احلی من العسل» می‌داند.

شجره طیبه‌ای (بسیج دانش آموزی) که با خون شهید فهمیده‌ها، شهید بهنام محمدی‌ها و شهید محمد رسول رضایی‌ها آبیاری و محصولش حجت خدا بر ما، شهید «حججی» شد.

۱۳ آبان روزی است که باید جهانیان مشت‌های گره کرده خود را بر دهان استکبار بکوبند.

دانش‌آموزان این نسل واژگان انقلاب اسلامی و ایران را در جای جای جهان به گوش عا لمیان خواهند رساند و ان شاءالله روزی برسد که این نسل به مدد الهی نصرت یابد و بینی استکبار را به خاک بکوبد.

دوستان و دشمنان بدانند آن نسلی که به گفته رهبر عزیزمان اسرائیل را نابود خواهند کرد ما هستیم و به گفته سردار شهیدمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ندا می‌دهیم که ما ملت امام حسینم و ما ملت شهادتیم و هرگز از دست‌یابی به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.

آن‌ها بدانند که نوجوانان ایران از بالاترین سطح علمی، اجتماعی و فرهنگی برخوردارند و در مقابل هجمه‌های فرهنگی غرب، کمر خم نکرده و همیشه آماده‌اند.

آن‌هایی که به خیال خودشان این نسل را به دور از روحیه انقلابی می‌بینند بیایند و بشنوند فریاد‌های نوجوانان و جوانان دهه‌های ۷۰ و ۸۰ را.

بشنوند ندای الله اکبر این غیرتمندان را که ان شاء الله پرچم لا اله الا الله  را در افق خواهند کوبید.

امروز ما با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأنمان تجدید عهد و پیمان میکنیم و لبیک می‌گوییم ندای امام خامنه‌ای عزیز را و عرضه می‌داریم که ما همیشه آماده‌ایم.

ما دانش‌آموزان عاشورایی ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند امامین انقلاب و ۳۶ هزار شهید عزیز دانش‌آموز با توجه به مسائل اخیر (یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا) اعلام می‌داریم:

شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار دشمن ملت ها، مؤسس و حامی تروریست جهانی و عامل اصلی تمام خشونت‌ها و فتنه‌های عالم بوده است، لذا شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد خواهیم زد.
آمریکا و رئیس جمهور عقب مانده ذهنی‌اش بداند ملت ما با مقاومت و هوشیاری علیرغم فشارها، تهدیدات و تحریم‌های شما پیشرفت کرده و به الگوی ملت‌ها تبدیل شده است و هرگز به ۵۰ سال قبل برنخواهد گشت تا شما دوباره او را غارت کنید.
دنیا بداند ملت ایران همه سپاهی و پاسدارند و با هدایت‌های رهبر عزیزشان عناصر قدرت خود (خصوصاً توان دفاعی و موشکی) را افزایش خواهند داد و در این راه از هیچ کس اجازه نخواهد گرفت که صلاح کار خویش خسروان دارند.
بر اتحادیه اروپا یادآور می‌شویم مذاکره مجددی در کار نخواهد بود و برجام تلخ پرخسارت را تا زمانی که مصالح نظام ایجاب کند می‌پذیریم و با اشاره رهبر حکیم انقلاب آماده‌ایم تا آن را ریز ریز کرده و بسوزانیم. بدانید در برابر هم آوازی شما با آمریکا در مسئله توان دفاعی کشور تا پای جان ایستاده‌ایم.
حال که مسئولان و دولت دانسته‌اند آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست با تلاش مضاعف خود برای جبران خسارت‌ها و عقب ماندگی‌ها ضمن اطاعت از، ولی امر مسلمین با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی و ستون توان و ظرفیت داخلی کشور از فرصت باقی مانده خدمت گزاری به ملت استفاده نمایند.
در این چهل سال که گذشته در کنارهم در نماز جمعه در مساجد در مدارس در دانشگاه‌ها و سایر محافل شعار‌ها دادیم «مرگ بر آمریکا»‌ها  گفتیم «مرگ بر اسرائیل»‌ها گفتیم و بر رزمندگان علمی، نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگیمان درود فرستادیم و منافقان کوردل را از خود رانده و لعن کردیم و امروز ما دانش‌آموزان با نیم نگاهی به ریشه انقلاب شکوهمندمان و نیم نگاهی به برگ و ساقه جوانمان که همواره امیدبخش فردای روشنمان بوده است سوگند یاد می‌کنیم که با هر شعار «مرگ بر آمریکا» تلاش خود را بیشتر کنیم، فرمانبردارتر از قبل باشیم و چرخ دنده‌های علمی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی خود را بیش از گذشته بگردانیم، باشد که بتوانیم پاسخگوی خون شهداء باشیم.

حال با صدای رسا و به یاد شهداء امام راحل و رهبر عظیم الشأنمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فریاد برمی‌آوریم:

«مرگ بر آمریکا»

و یقین  داریم «مرگ بر آمریکا»، مرگ بر زدن هواپیمای مسافربری در فراز خلیج فارس است، مرگ بر تحریم‌های ظالمانه دارو و... است، مرگ بر حمایت از خودفروختگانی است که دست آن‌ها آغشته به خون فرزندان عزیز این خاک همچون بهشتی‌ها، باهنر‌ها و احمدی روشن‌هاست و مرگ بر ترور است.

«مرگ بر آمریکا»، مرگ بر حمایت از کفتارصفتانی است که از هیچ جنایتی در سوریه و عراق دریغ نکردند؛ از سر بریدن کودک سه ساله تا فروش دختران و زنان در میادین شهرها. مرگ بر کشتار بی‌رحمانه مردم فوعه و کفریا است، مرگ بر گشنگی و تشنگی مردم مظلوم و تنهای یمن است.

«مرگ بر آمریکا»، مرگ بر غاصبان وحشی قدس شریف است؛ مرگ بر حمایت جنایات  شیوخ وهابی غرق در عیش عربستانی است.

آری مرگ بر آمریکا مرگ بر یزیدیان این زمانه است؛ و اینک در حماسه بزرگ ۱۳ آبان نسل جوان آمده تا بگوید همان نسلی است که به فرامین رهبر خویش که فرمود: جوانان ما عاشق مبارزه با صهیونیست هستند و اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواه دید جامعه عمل بپوشاند و ندای «لبیک یا مهدی» را در تمام عالم طنین‌انداز خواهد کرد. ان شاء الله

و العاقبة من المتقین

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار