خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: در حال حاضر ۱۳۳ هزار و ۱۷۴ سالمند، تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند که ۲۵ درصد جمعیت سالمندان استان را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۱۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بدری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمت‌رسانی به سالمندان تحت حمایت یکی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: در حال حاضر ۱۳۳ هزار و ۱۷۴ سالمند، تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند که ۲۵ درصد جمعیت سالمندان استان را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: سالمندان تحت حمایت عمدتاً در مناطق محروم ساکن هستند که این افراد علاوه بر مشکلات سالمندی، با مشکلاتی همچون مسائل درمانی و بهداشتی و عدم دسترسی به منابع و امکانات مواجه هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: خدمات عمرانی، بهداشتی، معیشتی و ارائه تسهیلات کارگشایی و کارانگیزی از جمله خدماتی است که به سالمندان تحت حمایت ارائه می‌شود.

بدری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۳ هزار و ۱۷۴ نفر از سالمندان استان فارس تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: از این تعداد ۷۹ هزار و ۴۱۲ نفر روستایی و عشایر بوده و مابقی در شهرها ساکن هستند. همچنین از تعداد کل سالمندان روستایی و عشایر، ۴۹ هزار و ۵۷۱ نفر را زنان سرپرست خانوار روستایی و عشایر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها