مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت:مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اردبیل از ۱۹ آبان ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۳۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ستوده شامگاه  امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اردبیل مشخص شد.

وی افزود: تاریخ برگزاری مسابقات خواهران 18 آبان لغایت 23 آبان خواهد بود که استان ها به تفکیک جدول زمانبندی، به اجرای مسابقه به صورت زنده (آنلاین) در مرکز استان می‌پردازند که زمان برگزاری این مسابقات در استان اردبیل در بخش خواهران 19 آبان ماهاست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: زمان برگزاری مسابقات بخش برادران نیز که به صورت ضبطی اجرا می شود، در محل صداوسیمای استان ها از تاریخ 17 لغایت 22 آبان خواهد بود که در آذر ماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، این بخش داوری خواهد شود و تاریخ برگزاری مسابقات این بخش در استان اردبیل 22  آبان ماه است.

ستوده  با بیان اینکه نمایندگان استان در این مسابقات 8 نفر هستند، خاطرنشان کرد: 6 نفر در بخش برادران و 2 نفر در بخش خواهران در این مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور خواهند داشت .

 وی از اعلام آمادگی استان جهت برگزاری مطلوب و بدون نقص مسابقات خبر داد و بیان کرد: امسال اولین سالی است که به علت شیوع بیماری کرونا مسابقات به این شیوه برگزار می شود و تجریه ای خوبی کسب خواهد شد که ان شاءاله این مسابقات در اردبیل با تمهیداتی که سوی مرکز امور قرآنی سازمان و برنامه ریزی های درون استانی صورت گرفته است به بهترین نحو برگزار می‌شود.

ارسال نظرات