خبرهای داغ:
طومار محکومیت توهین رییس جمهوری فرانسه به پیامبر اکرم (ص) در شهرستان بجنورد و با حضور جمعی از مسئولان خراسان شمالی امضاء شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۵۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، طومار محکومیت توهین رییس جمهوری فرانسه به پیامبر مهربانی ها، حضرت محمد (صلوات‌الله علیه و آله وسلم) در شهرستان بجنورد و با حضور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، رییس کل دادگستری خراسان شمالی و مردم ولایتمدار شهرستان بجنورد امضاء و نفرت و انزجار حاضران نسبت به این اقدام سخیف اعلام شد.

 

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: اهانت رییس جمهوری فرانسه به ساحت مقدس پیامبراعظم (صلوات‌الله علیه و آله وسلم) به بهانه‌ حمایت از آزادی بیان، نشانه‌ای روشن از رفتارهای دوگانه و تبعیض آمیز مدعیان تمدن و لیبرال دمکراسی غرب است.

 

گفتنی است، در بخشی از متن این طومار امضا شده آمده است: همگام با امت آگاه محمدی «صلی‌الله علیه و آله وسلم» این عمل اهانت‌آمیز و اندوه بار جاهلی را محکوم می‌نماییم و خواهان جلوگیری و مواجهه با هرگونه اهانت به ساحت انبیای الهی صلوات‌الله علیهم اجمعین هستیم تا دگربار شاهد گستاخی‌های ددمنشانه و اهانت‌آمیز به بارگاه قدسی پیامبران الهی نباشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار