خبرهای داغ:

تقوا، راه برون رفت از بن بست ها

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان گفت: به کارگيري تقوا و توکل بر خدا راه برون رفت انسان ها از بن بست هاي زندگي است .
کد خبر: ۹۲۸۹۷۰۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه عقيدتي با پاسداران ستاد سپاه استان سمنان با اشاره به قرارگرفتن انسان ها در تنگنا ها و مشکلات زندگي گفت: يکي از راه هاي سنجش عيار انسان ها قرارگرفتن در مشکلات است و خداوند در اين تنگناها انسان ها را مي سنجد.

وي با اشاره به مشکلات کشور ايران افزود: در برخورد با مشکلات توکل همه بايد بر خداوند باشد و نگاهي به غير از خداوند بر کسي نباشد .

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان با اشاره به شيوع کرونا در دنيا تصريح کرد: يکي از برکات بيماري کرونا ايجاد گرايشات منجي گرايانه در تمام دنياست .

حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي ادامه داد: در ساليان گذشته سينماي غرب و آمريکا به دنبال انحصاري کردن آخرالزمان بوده اند و خودشان را منجي اخرالزمان معرفي مي کردند که با شيوع ويروس کرونا اين معادلات جهان به هم خورده است .

او افزود: ويروس کرونا توانست انسان ها را به سمت يک معنويت عميق سوق دهد و انسان ها از فقر و ظلم خسته و روي به سمت نجات دهنده اصلي آورده اند .

وي تصريح کرد: امروز آمريکايي ها که خود را منجي معرفي کرده بودند دست به دعا برداشته اند و به دنبال منجي هستند و ظهور منجي زماني محقق مي شود که اميد ها از همه قدرت ها برچيده شود و خواهان ظهور منجي حقيقي باشند .

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان با اشاره به وظايف فرد منتظر ظهور گفت: وظيفه فرد منتظر در زمان غيبت امام زمان (عج) ، دعا برا ظهور ايشان و انجام دستورات خداوند است تا مقدمات ظهور هرچه زودتر فراهم شود .

گفتني است در پايان از محمد ذوالفقاري به عنوان برگزيده قرآني در سطح سپاه استان با اهداء لوح و هديه تجليل به عمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها