خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) در گفت‌وگو با بسیج خبر داد:

کشف ۱۵هزار حلقه لاستیک احتکار شده توسط پاسداران گمنام سپاه انصارالحسین(ع)

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از کشف ۱۵هزار حلقه لاستیک احتکار شده توسط پاسداران گمنام سپاه انصارالحسین (ع) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۱۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

کشف ۱۵هزار حلقه لاستیک احتکار شده توسط پاسداران گمنام سپاه انصارالحسین (ع) همدانعلی‌اکبر کریم‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ۱۵هزار حلقه لاستیک احتکار شده توسط پاسداران گمنام سپاه انصارالحسین (ع) کشف شد.

وی افزود: پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه انصار الحسین(ع) موفق شدند در یک اقدام اطلاعاتی دقیق با هماهنگی بازرسان سازمان صمت استان، بیش از ۱۵هزار حلقه لاستیک سبک، نیمه سنگین و سنگین احتکار شده به ارزش حدود۱۲۰ میلیاردریال را کشف کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به تشکیل پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی برای محتکرین، عنوان کرد: اقلام کشف شده به چرخه توزیع برگردانده شد.‌

وی ادامه داد: سازمان اطلاعات سپاه همدان در راستای رسالت انقلابی خود و نیز باهدف خنثی‌سازی برنامه دشمنان خارجی و داخلی با تمام توان موضوعات احتکار و قاچاق کالا را رصد و با عامل و یا عوامل احتمالی برخورد قاطع و بدون مماشات خواهند داشت.

کریم‌پور در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند هر گونه اطلاعات خود درخصوص احتکار و یا قاچاق کالا را با شماره ۱۱۴ در میان بگذارند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار