فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر سپاه خمین در گفتگو با بسیج:

بسیج دانش آموزی نقطه قوتی برای بسیج مستضعفین

فاطمه محمدیه گفت:دردوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۶هزار دانش آموز شهید شدند که از آن جمله می توان به شهید محمد حسین فهمیده اشاره نمود که اقدام شجاعانه و قهرمانانه او موجب افزایش شور و هیجان بیشتر در جبهه ها شد و ارتش رژیم بعث را به وحشت انداخت.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۱۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛ فاطمه محمدیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر دانش آموزی بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی در گفتگو با بسیج گفت: از هفتم تا سیزدهم آبان ماه  به نام هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی نامگذاری شده وامروز بسیج دانش آموزی به عنوان نهادی انقلابی و ارزشی در مدارس کشور در کنار تعلیم و تعلم، در جهت دهی انقلابی و اسلامی به نوجوانان و دانش آموزان نقش مهم و موثری ایفا می‌کند.

وی گفت:دردوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۶هزار دانش آموز شهید شدند که از آن جمله می توان به شهید محمد حسین فهمیده اشاره نمود که اقدام شجاعانه و قهرمانانه او موجب  افزایش شور و هیجان بیشتر در جبهه ها شد و ارتش رژیم بعث را به وحشت انداخت.

 محمدیه در ادامه بیان کرد :امسال انتخابات آمریکا همزمان با ۱۳ آبان است و  پویش عظیم مردمی با شعار مرگ بر آمریکا در شبکه‌های مجازی اجرا و مهم‌تر از این پویش ،راه‌اندازی پویش گسترده «آمریکا باید از منطقه برود» هم درفضای مجازی دانش آموزی شاد انجام می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر در پایان گفت:تولید محتوا از زندگی نامه، سیره و وصایای شهدای شاخص دانش آموز و انتشار آن در فضای مجازی و استمرار کمک های معیشتی و نوشت افزاری برای خانواده های دانش آموزان بی بضاعت نیز از جمله برنامه های این هفته می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار